آذرنام
خانه / نقل / استعلام قیمت نقل گردویی به لیمو

استعلام قیمت نقل گردویی به لیمو

برای دریافت دقیق قیمت نقل گردویی به لیمو پیشنهاد می شود قیمت آن را از مجموعه تولیدی آذرنام که از سال ها پیش با هدف تولید و ارائه بهترین نمونه های نقل تاسیس شده استعلام کنید. قیمت محصولات تولیدی در این مجموعه متناسب با بازارهای هدف تنظیم شده و در قیاس با رقبا بسیار مقرون به صرفه است. قیمت مطلوب و مناسب از عوامل اعتماد آفرین برای واحد‌های تولیدی است.

نقل گردویی به لیمو

مراحل تولید نقل گردویی به لیمو

نقل گردویی به لیمو

کیفیت نقل تولیدی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها طرز و نحوه ی تولید آن است که در ادامه به صورت کلی و گذرا به این فرآیند پرداخته می شود.

کل پروسه تولید نقل در دو مرحله که شامل تولید شیره و افزودن آن به مغزهای گیاهی است انجام می گیرد. در مرحله تولید شیره شکر با آب خوب مخلوط شده و روی اجاق گاز قرار داده می شود تا در نتیجه انتقال حرارت، شکر کاملا با آب خوب قاطی شده و حالت خمیری به خود بگیرد. لازم است شیره قوام آمده برای ادامه کار اندکی استراحت داده شود تا مقداری از دمای آن کاهش یابد. در مرحله بعد که آخرین مرحله تولید را نیز شامل می شود شیره خمیری شکل به همراه نوع طعم دهنده ای که قرار است نقل طعم آن را بگیرد به گردوهای داخل دستگاه اضافه می شود و بدین شکل کار تولید نقل پایان می پذیرد.

تمامی مراحل فوق حتما باید با دقت و ظرافت خاصی انجام گیرد تا نقل های تولید شده دارای کیفیتی مناسب برای ورود به بازارهای داخلی و صادراتی باشد. تولید نقل فوت و فن خاص خود را می طلبد و هر چقدر تولید کننده تجربه و ممارست بیشتری در کار خود داشته باشد به همان اندازه موفق به تولید نقل مرغوب خواهد شد.

نقل گردویی به لیمو

مرکز خرید نقل گردویی به لیمو

نقل گردویی به لیمو را می توان از فروشگاه های عرضه آجیل و خشکبار به صورت خرده و تکی و به منظور مصرف خانگی تهیه کرد اما اگر چنانچه خود دارای سرای آجیل و خشکبار هستید و یا در زمینه صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور فعالیت می کنید و نیاز به خرید عمده نقل به لیمو دارید می توانید از خدمات مجموعه تولیدی آذرنام استفاده نمایید. این شرکت تنوع بالایی در تولید نقل دارد و سالانه سعی می کند با نیاز سنجی دقیق بازار محصولات جدیدی را از نظر تنوع در طعم و بسته بندی روانه بازارهای هدف کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …