آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل زعفرانی یک کیلویی با تخفیف باور نکردنی

فروش نقل زعفرانی یک کیلویی با تخفیف باور نکردنی

نقل زعفرانی یک کیلویی را ارزان نخرید بلکه با تخفیف بخرید. هر کاهش قیمتی به معنی تخفیف دادن نیست. تخفیف یعنی فروش جنس با کیفیت اصلی و بدون هیچ مشکلی، با قیمتی پایین تر از قیمت عرضه همیشگی. بنابراین اگر جنس معیوب را با قیمت پایین تر از همیشه و خیلی کمتر از قیمت بازار به شما بفروشند شما تخفیف نگرفته اید. بلکه جنس معیوب را با قیمت اصلی آن خریده اید.

در کنار تولید هر فرآورده ای مقادیر کمی فرآورده معیوب و کم کیفیت پدید خواهد آمد، خرید این محصولات را نباید تخفیف به حساب آورد. با خرید نقل زعفرانی یک کیلویی درجه یک بصورت عمده از شرکت آذرنام، شما یک تخفیف باورنکردنی دریافت می کنید.

نقل زعفرانی یک کیلویی

کدام تخفیف نقل زعفرانی یک کیلویی مناسب شماست؟

نقل زعفرانی یک کیلویی

مجموعه آذرنام، انواع تخفیف را برای مشتریان عمده نقل زعفرانی یک کیلویی در نظر گرفته است.

تخفیفات پلکانی: در این نوع تخفیف، مقدار بیشتر خرید نقل ارومیه منجر به دریافت تخفیف بیشتر می شود. همچنین مشتریانی که به دفعات بیشتری از شرکت خرید کرده اند، مشمول تخفیف های بیشتر می شوند.

تخفیف های ماهانه و سالانه: این تخفیف شامل تمامی مشتریان قدیمی و جدید آذرنام است و هر ساله در تاریخ های تعیین شده ارائه می گردد.

تخفیف پیش فروش: این تخفیف مخصوص مشتریانی است که برای پیش خرید انواع نقل سنتی ارومیه از طریق ثبت سفارش اینترنتی یا تماس با دفتر فروش شرکت اقدام کرده اند.

کد تخفیف به افراد و سازمانهای خاص: ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی که در امور خیریه و بهزیستی و کمیته امداد فعال هستند، می باشد. این تخفیف برای حمایت از بسته های اهدایی به کارکنان و افراد تحت پوشش سازمانهای مختلف تدارک دیده شده است.

تخفیف خرید اولی ها: برای خریداران عمده ای که اولین بار اقدام به خرید مستقيم نقل ارومیه نموده اند در نظر گرفته شده است.

تخفیف درصدی و قیمتی با محدودیت زمانی: تخفیف های کوتاه مدت غیر منتظره که برای عرضه كننده نقل زعفرانی یک کیلویی در شهرستان در نظر گرفته شده است. این تاریخ ها از طریق سایت مجموعه آذرنام برای مشتریانی که پیگیر سایت هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

تخفیف های کلی محصولات در جشنواره های فصلی و اعیاد: جشنواره شب یلدا و جشنواره نوروزی در این دسته قرار می گیرند.

نقل زعفرانی یک کیلویی

تفاوت تخفیف و کاهش قیمت

مجموعه آذرنام تفاوت تخفیف و کاهش اجباری قیمت انواع نقل سنتی ارومیه را اینگونه به شما معرفی می کند. تخفیف نقل زعفرانی یک کیلویی به عنوان یکی از محبوبترین فرآورده های این مجموعه، تنها به کیفیت درجه یک این محصول تعلق می گیرد.

تخفیف واقعی به معنای کاهش قیمت موقتی است که به بهترین محصولات فروشگاه تعلق گرفته است. کاهش قیمتی که ناشی از عیب و نقص کالا باشد، نوعی جبران خسارت محسوب می شود و در دسته تخفیف جای نمی گیرد. مشتریان عمده محصولات آذرنام می توانند با مراجعه دوره ای به سایت از تخفیف های مختلف در این مجموعه مطلع شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …