آذرنام
خانه / نقل / انواع نقل پسته ای مرغوب با کیفیت عالی

انواع نقل پسته ای مرغوب با کیفیت عالی

در قسمت مغز نقل پسته ای مرغوب از پسته استفاده شده است. نقل پسته ای نیز به مانند نقل گردویی درشت و بادامی دارای انواع گوناگونی می باشد.

نقل پسته ای با توجه به اسانس، عرقیات و ادویه های مصرفی، دارای طعم های متنوعی است. سوال بسیاری از خریداران عمده نقل پسته ای، این است که نقل پسته ای مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟ نقل پسته ای در مرکز تولیدی آذرنام در انواع سایزها ی ریز، متوسط و درشت و در طعم های گوناگون تولید می گردد.

نقل پسته ای مرغوب

روش های شناسایی نقل پسته ای مرغوب

نقل پسته ای مرغوب

تشخیص نقل پسته ای مرغوب از نوع بی کیفیت، احتیاج به تجربه و شناخت انواع نقل ها دارد. خریداران عمده نقل در هنگام خرید، باید از مشاوره کارشناسانی که تجربه کافی در زمینه کیفیت نقل دارند، استفاده کنند. نشانه هایی وجود دارد که برای تشخیص کیفیت نقل پسته ای کمک کننده است:

  • نقل پسته ای درجه یک از نظر ظاهری دارای سطح کاملا صافی نیست و دارای خلل و فرج می باشد. این ناهمواری ها روی سطح نقل پسته ای طبیعی است. نقل پسته ای درجه یک، شکاف خورده است، به نحوی که مغز پسته آن به صورت نمایان درآمده است.
  • نقل پسته ای مرغوب ترد و نرم است و در دهان آب می شود. نقل های پسته ای سفت، بی کیفیت می باشند و یا این که از تاریخ تولید آن ها مدت طولانی گذشته است.
  • نقل پسته ای درجه یک دارای بسته بندی مناسب و محکم است. بسته بندی این نوع نقل به صورت کاملا سالم و بدون کوچک ترین آسیب و نقصی می باشد.
  • بسته به نوع طعم استفاده شده در نقل پسته ای مرغوب، این نوع نقل دارای عطر و بوی شامه نوازی می باشد و زمانی که در بسته باز شود، بلافاصله عطر نقل در فضا پخش می شود.

نقل پسته ای مرغوب

معروف ترین مارک نقل پسته ای مرغوب

مارک های مختلف و گوناگونی از نقل پسته ای در بازار موجود هستند، خریداران عمده ممکن است، به اشتباه، نقل پسته ای بی کیفیت را بخرند. بنابراین دقت در خرید و بررسی سابقه شرکت تولید کننده نقل پسته ای از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی از معروف ترین و نام آشنا ترین مارک های نقل پسته ای مرغوب، بی شک مارک آذرنام است که با تلاش و پشتکار فراوان توانسته است، رتبه برتر را در بین مشتریان کسب نماید. رضایت خاطر مشتریان و حمایت های بی دریغ آن ها از مجموعه آذرنام باعث شده است که این مارک، در بازار نقل جایگاه مهمی را کسب نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …