آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی

بازار فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی

بازار فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی رونق خوبی دارد و در گذر زمان نیزاز حالت سنتی خود خارج شده و به صورت اینترنتی نیز انجام می شود. فروش اینترنتی کامل کننده فروش حضوری است و معمولا برای افرادی که در شهرستان هستند و امکان مراجعه حضوری ندارند یا نه بخاطر تخفیف در هزینه ها و صرفه جویی در زمان تمایلی به رفتن به شهرهای تولیدی ندارند می تواند جایگزین خوبی باشد. به همین منظور سامانه هایی از سوی مجموعه تولیدی آذرنام شکل گرفت تا بتواند پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد. لازم به ذکر است که نوع فعالیت این مجموعه به شکل عمده بوده و معمولا تامین کننده بار درخواستی فروشگاه های عرضه آجیل و خشکبار و هم چنین عطاری های سراسر کشور می باشد.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

بسته بندی نقل بهار نارنج

نقل بهار نارنج یک کیلویی

یک تولید کننده اهداف بسیاری را با بسته بندی دنبال می کند که مهم ترین آن جذب مشتری و افزایش رغبت او برای خرید است. از این جهت انرژی بسیاری برای انتخاب و طراحی بسته بندی خوب و مشتری پسند صرف می کند.

بسته بندی که برای نقل گل بهار نارنج استفاده می شود بیشتر وزن یک کیلویی و نیم کیلویی است که شرکت آذرنام هر دو وزن را برای بسته بندی تولیدات خود به کار می برد. البته وزن بسته بندی امر ثابتی نیست که امکان تغییر نداشته باشد. اگر چنانچه میزان سفارش مشتری بالا باشد براحتی می توان وزن آن را تغییر داده و در بسته ای متناسب با سلیقه خریدار بسته بندی کرد.

برای بسته بندی نقل ها عموما از بسته هایی با جنس مقوا استفاده می شود مزیت این شکل بسته بندی مقاومت در برابر ضربات احتمالی است که امکان دارد در مسیر حمل بار برای محصول رخ بدهد. همان طور که می دانید نقل محصول نرمی است و سختی قند و نبات را ندارد که بشود آن را در هر نوع ظرفی و با هر متریالی جاساز کرد بلکه باید استانداردهای لازم این کار رعایت شود تا صحیح و سالم به دست مشتری برسد و او نیز براحتی بتواند کالایی که خریده را بفروشد و متحمل خسارت نشود.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

فروش انواع نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل های بهار نارنج یک کیلویی که در بازار وجود دارد با دو مغز گردویی و خلال بادام تهیه می شوند و هر کدام نیز با توجه به مغز مصرفی که در آنها استفاده شده اندازه متفاوتی نسبت به دیگری دارد. نقل های با مغز گردو سایز درشت تر و نقل های با مغز خلال نیز سایز کوچک تر و حالت کشیده تری دارند و همین نیز باعث شده جایگزین خوبی برای قند محسوب شوند. فروش انواع نقل بهار نارنج به دلیل مصارف فراوان آن بیشتر گزارش شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …