آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل گردویی زعفرانی

بازار فروش نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی از خوش طعم ترین و محبوب ترین نوع نقل ها به شمار می رود که به دلیل بهره‌گیری از مواد اولیه ی ارزشمندی همچون زعفران و گردو ضمن طعم لذیذ، بسیار مقوی و پر خاصیت می‌باشد و در دسته ی تنقلات مفید و سالم قرار می گیرد؛ این شیرینی از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است چراکه طعم بی نظیر و محبوبی دارد، از شیرینی های سالم و مفید به شمار می آید و در بسته بندی های متنوع و بهداشتی به بازار عرضه می شود.

با توجه به استقبال بی نظیر افراد از طعم نقل زعفرانی گردویی، شرکت آذرنام با تولید روزانه ی این شیرینی در حجم های عمده و عرضه ی مستقیم به سراسر کشور شرایط ویژه ای را برای خریداران و مشتریان عزیز فراهم آورده است تا با خرید این محصول از شرکت آذرنام بتوانند به سود مطلوب و چشمگیری دست یابند.

نقل گردویی زعفرانی

دلایل مرغوبیت نقل گردویی زعفرانی تولیدی آذرنام

نقل گردویی زعفرانی

در پخت و تولید نقل زعفرانی مغز دار گردویی آذرنام از مواد اولیه ی مرغوب و ممتاز استفاده می شود؛ این محصول با استفاده از زعفران خراسان که ممتاز ترین نوع زعفران موجود در بازار است و مغز گردوی کاملا تازه و ارگانیک و سایر مواد اولیه مرغوب بدون افزودن مواد نگهدارنده تولید می شود که ضمن طعم محبوب و لذیذ، درجه کیفیت بالای محصول را در پی دارد.

این شیرینی با توجه به درخواست مشتریان به صورت فله ای یا کیلویی در بسته بندی های بهداشتی و مناسب و کاملا وکیوم شده عرضه می شود.

نقل زعفرانی مغز دار گردویی آذرنام به دلیل استفاده از عرقیجات معطر دارای عطر ویژه ای می باشد و بافت آن بسیار نرم و ترد است، با توجه به خواص مفید زعفران و مغز گردو از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و مصرف آن می تواند به عنوان یک میان وعده سالم کالری و انرژی مورد نیاز بدن برای انجام فعالیت های روزانه را تأمین نماید.

نقل گردویی زعفرانی

مزایای خرید نقل زعفرانی گردویی از مجموعه ی آذرنام

مجموعه آذرنام گرچه با خرید ممتاز ترین مواد اولیه ی موجود در بازار هزینه های مصرفی جهت تولید این شیرینی را برای خود افزایش می دهد، اما در نهایت محصول خود را با نازل ترین و مناسب ترین قیمت موجود در بازار و با توجه به حذف سایر واسطه های فروش، به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …