آذرنام
خانه / نقل / بازار پخش نقل گردویی خوشمزه

بازار پخش نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه مورد درخواست طیف وسیعی از مصرف کنندگان است. طعم خوش این نقل سبب روی آوردن بازار به آن شده و آمار تقاضا را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. بازار پخش نقل گردویی ارومیه رونق خود را داشته و یکی از نمونه های پرتقاضا در این حوزه می باشد. بسته بندی شیک، رنگ بندی متنوع و ارزش غذایی بالا را می توان در محصول بومی شهر ارومیه مشاهده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و شناخت دقیق محصول مورد نظر پیشنهاد می شود با مجموعه آذرنام تماس گرفته و سوالات خود را مطرح فرمایید.

نقل گردویی خوشمزه

اصول تولید نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه

برای تولید نقل گردویی خوشمزه لازم است چند اصل مهم از سوی واحدهای تولیدی مد نظر قرار گیرد تا خروجی کار محصولی باکیفیت و مطلوب باشد. در ادامه به این اصول پرداخته می شود:

  • تناسب بین گردو و شکر:در تولید نقل گردویی باید میزان شیره ای که به مغز گردو اضافه می شود در حد استانداردی باشد. شکر اضافی موجب می شود محصول نهایی عطر و طعم مورد انتظار را نداشته باشد. به عبارتی دیگر درصد مغز مصرفی برای تولید نقل باید کمتر از حد تعریف شده نباشد. درصد مغز نسبت میزان مغز در کل وزن نقل را گویند.
  • نوع و کیفیت مغز:علاوه بر مقدار، نوع و مقدار مغز دومین اصلی است که باید در تهیه ی نقل ارومیه مورد توجه باشد. مغزهای گیاهی معمولا در معرض سمی بنام آفلاتوکسین هستند. سرطان زایی این سم به اثبات رسیده است برای همین نقلی باید خریداری شود که اطمینان به سالم بودن مغز مصرفی وجود داشته باشد. مغزهای عاری از این سم قیمت بالاتری دارند و واحدهای غیر مجاز برای کسب سود بیشتر از رعایت حدود مجاز آن پرهیز می کنند.
  • استفاده از مواد شیمیایی:در فرآیند تولید نقل از هیچ ماده شیمیایی نه در مرحله فرم دهی و طعم دهی و نه برای افزایش مدت ماندگاری استفاده نمی شود و محصول به صورت کاملا طبیعی و ارگانیگ تهیه می شود و هر گونه استفاده از رنگ های غیر طبیعی بویژه با اسامی اغوا کننده ی میوه ای تقلب محسوب می شود.

نقل گردویی خوشمزه

قیمت باور نکردنی انواع نقل گردویی

تنوع بالای نقل گردویی سبب شده این محصول با کیفیت های متنوع و مختلف و در عین حال با قیمتی ارزان و باور نکردنی در بازار کشور عرضه شود. مراکز توزیع و پخش کنندگان نقل گردویی خوشمزه توانسته اند علاوه بر بازار داخلی مشتریانی از بازارهای بین المللی نیز به سوی خود جذب کنند.

نقل گردویی در تمامی ایام سال بوبژه در روزهای منتهی به سال جدید با افزایش فروش و تقاضا مواجه شده و تولید کنندگان با کار شبانه روزی در تکاپوی تولید و تامین نقل مورد نیاز خانواده ها هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …