آذرنام
خانه / نقل / توزیع انواع نقل گردویی دارچینی

توزیع انواع نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی دارچینی را در سایزهای مختلفی می توان در بازار یافت. سایز نقل ها بسته به نوع مغزی که در آنها به کار می رود تعیین می شود. زیرا که نقل ها اندازه مغز را به خود می گیرند و با توجه به آنها ریز و درشت می شوند. نقل های با مغز درشت سایز بزرگتری به نسبت نقل های با مغز کوچکتر دارند. در بین ارقام مختلف نقل گردویی بزرگترین آن متعلق به مغز گردوی دوپر و کوچک ترین آن نیز مربوط به مغزهای شکسته است.

دارچین نقش طعم دهنده را دارد و معمولا با هر نوع مغزی می شود آن را تولید کرد خواه با مغز دوپر باشد یا شکسته.

نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی دارچینی چگونه تولید می شود؟

نقل گردویی دارچینی

تقریبا تمامی نقل های گردویی به یک شکل تولید می شوند و از نظر پروسه ی تولید تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند تنها فرق شأن در نوع طعم دهنده است. به طور معمول تمامی مراحل به یک شکل طی می شود و تنها در مرحله آخر که مربوط به طعم دهی است طعم مربوطه اضافه می شود.

به طور کل در ابتدا کار درست کردن شیره نقل که ترکیبی از آب و شکر است انجام می شود. این کار با کمک حرارت و انتقال گرما صورت می پذیرد. شیره ای خمیری شکل که لازم است به مرور و تدریجا به گردوهای داخل دیگ اضافه شود.

برای کیفیت کار حتما باید این مرحله با حوصله کافی انجام گیرد. چرا که بخشی از کیفیت نقل گردویی مربوط به نحوه تولید آن است که لازمه اش داشتن تجربه و تبحر در کار است.

کار افزودن شیره با استفاده از ملاقه ای بزرگ و توسط استادکار نقل انجام می شود. لازم است این کار در محیطی کاملا بهداشتی و تمیز اتفاق بیفتد تا محصول به دست آمده بهترین شرایط تولید را داشته باشد.

نقل گردویی دارچینی

توزیع نقل گردویی دارچینی

قبل از توزیع موفق هر محصولی در بازار ابتدا باید تبلیغ خوبی از آن صورت گرفته باشد و مشتری به خوبی از انواع، مدت ماندگاری و نوع بسته بندی آن آشنا شده باشد. در چنین حالتی می توان توزیع موفقی را تجربه کرد. تا بازار از نقل گردویی دارچینی که تصمیم به پخش و توزیع آن داریم شناخت کاملی نداشته باشد کار ما با شکست روبرو شده و نتیجه ی مطلوبی نخواهد داد. از این رو مجموعه ی تولیدی آذرنام اقدام به ارائه و بیان مطالب لازم در رابطه با شناساندن نقل دارچینی کرده و مشتریان خود را به طور کامل در جریان مشخصات، مدت ماندگاری و انواع مختلف نقل دارچینی قرار داده و بدین نحو کار توزیع و پخش این نوع از نقل را در سراسر کشور با آسانی و سهولت همراه ساخته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …