آذرنام
خانه / نقل زعفرانی گردویی / توزیع نقل زعفرانی گردویی

توزیع نقل زعفرانی گردویی

اگر قصد توزیع نقل زعفرانی گردویی را دارید اولین کار یافتن تامین کننده مناسب است. تا زمانی که از قدرت تامین تولید کننده مطلع نشدید اقدام به شروع کار توزیع نکنید چون احتمال دارد هر آن با مشکل تامین و ارسال بار مواجه شوید و مشتریانی هم که با زحمت فراوان به دست آورده اید را از دست بدهید.

پس وجود تولید کننده توانمند امر مهمی است که نباید نادیده گرفته شده و مورد غفلت واقع شود.حتما از تولید کننده خود مبنی بر اینکه آیا به شکل فروشگاهی فعالیت می کند یا کارگاهی مطمئن شوید. چون در حوزه نقل بعضی مراکز تولیدی جنبه فروشگاهی دارند یعنی محصول را بیشتر برای فروش خودشان تولید می کنند و مقدار مازاد را نیز به صورت عمده به خریدارانی که در دیگر شهرها فعالیت دارند ارسال می کنند. مسلما این واحدها گزینه مناسبی برای همکاری نیستند چون به دلیل فروش اندکی که دارند مواد اولیه را نیز با قیمت بالاتری می خرند و در نتیجه محصول نهایی با نرخی گرانتر از واحد‌های کارگاهی برایشان تمام می شود.

نقل زعفرانی گردویی

کارگاه تولید نقل زعفرانی

نقل زعفرانی گردویی

واحدهایی که در ارومیه مشغول تولید و فروش نقل هستند نوع فعالیت شان بیشتر فروشگاهی است و همین باعث افزایش قیمت محصول شده و خریدار عمده وقتی از شهرستان با این واحدها تماس می گیرد با قیمت بالایی مواجه شده و از انجام خرید صرف نظر می کند حال آنکه فروشنده عزیز نقشی در این افزایش قیمت ندارد بلکه به سبب نوع خریدی که در هنگام تهیه ی مواد اولیه داشته این افزایش در قیمت رقم خورده است.

برای این کار بهتر است با واحد‌های کارگاهی که در ارومیه فعالیت دارند تماس بگیرید اصلی ترین مزیت این مجموعه ها در قیمت محصول است. چون مواد اولیه را به صورت تناژی و با تخفیفات ویژه خریداری می کنند و در بیشتر مواقع که متاسفانه قیمت مواد اولیه نوسانی و در حال تغییر است این مجموعه ها موجودی در انبار دارند و معمولا نیز برای جذب مشتری و نفوذ در بازار با همان قیمت قبلی محصول را عرضه می کنند. مجموعه آذرنام یکی از واحدهایی است که به صورت کارگاهی و در حجم بالا تولید می کند برای همین در بیشتر مواقع شرمنده دوستانی که قصد خرید کم و صرفا برای مصرف خانگی دارند می شویم و نمی توانیم در خدمت شان باشیم.

نقل زعفرانی گردویی

توزیع عمده نقل زعفرانی گردویی

تخصص ما بیشتر معطوف به پخش و توزیع عمده نقل گردویی زعفرانی است. از این رو آمادگی داریم با شرکت های پخش مواد غذایی و هم چنین مراکز عرضه آجیل و خشکبار و نیز عطاری های سراسر کشور وارد همکاری شویم و جای بسی افتخار است که در کنار و همراه این عزیزان باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل زعفرانی گردویی

مرکز فروش تخصصی نقل زعفرانی گردویی

نقل زعفرانی گردویی را از متخصصان تولید این نقل بخرید.  کسی که دانش کافی از …