آذرنام
خانه / نقل / توزیع نقل گردویی خوشمزه

توزیع نقل گردویی خوشمزه

انواع نقل به خصوص نقل گردویی از جمله سوغات اصیل و شناخته شده ارومیه می باشد. استفاده از نقل گردویی خوشمزه به جای قند امروزه مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفته است. نقل گردویی خوشمزه تولید شده در ارومیه دارای عطر و طعم بسیار دلپذیری می باشد و در میان خریداران بسیار محبوب است.

مواد تشکیل دهنده نقل گردویی ارومیه همچون سایر انواع نقل می باشد با این تفاوت که از گردو به عنوان مغز میانی آن استفاده می شود. برای طعم دار نمودن نقل گردویی از مواد طبیعی و اصیلی همچون طعم گل محمدی و یا طعم بیدمشک که دارای خواص فراوان برای سلامتی بدن می باشند استفاده می شود.

نقل گردویی خوشمزه

توزیع نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه که در کارگاه ها و کارخانه های بزرگ تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توان گفت بی رقیب می باشد. توزیع نقل گردویی خوشمزه هم توسط برخی تولید کنندگان که دارای ظرفیت و پتانسیل توزیع نیز هستند انجام می شود انجام می شود، هم مراکز پخش عمده محصولات خوراکی و شرکت های پخش یا بسته بندی مواد غذایی که در شهرستان های مختلف کشور واقع شده اند.

بدیهی است که قیمت خرید عمده نقل از کارخانه ها و تولید کنندگان نقل گردویی بسیار پایین تر از سایر پخش کنندگان نقل می باشد. یکی از مجموعه های تولید بزرگ انواع نقل ارومیه به ویژه نقل گردویی خوشمزه مجموعه نقل بازار می باشد.

این مجموعه علاوه بر تولید خود از توزیع کنندگان عمده نقل با کیفیت و مرغوب می باشد که محصولات متنوع خود را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهد که موجب ایجاد رونق در بازار این محصولات خواهد شد.

نقل گردویی خوشمزه

خرید مستقیم نقل گردویی

همان طور که گفته شد علاوه بر شرکت ها و مراکز توزیع و پخش نقل گردویی خوشمزه، برخی از تولید کننده ها خود نیز اقدام به توزیع نقل گردویی می نمایند. خرید مستقیم و بی واسطه نقل گردویی از چنین مراکز معتبری به صورت عمده و در سفارش ها بالا می باشد و مشتریان آن ها معمولا مراکز توزیع در شهرستان ها، شرکت های بسته بندی، فروشگاه های بزرگ و غیره می باشند.

ارتباط مستقیم میان خریداران عمده و تولید کننده امروزه با فراهم آمدن امکان خرید های غیر حضوری بسیار راحت شده است و این امر موجب حذف هزینه های اضافی که به دلیل وجود واسطه ها ایجاد شده می شود و این محصول را با قیمت واقعی به دست مشتریان می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …