آذرنام
خانه / نقل / توزیع و پخش نقل گشنیز یک کیلویی

توزیع و پخش نقل گشنیز یک کیلویی

نقل گشنیز یک کیلویی از جمله نقل های خوش طعم و پر طرفدار است که در تولیدی بزرگ آذرنام روزانه در حجم های بالا تولید و به بازار فروش عرضه می شود؛ با توجه به استقبال فراوان افراد از طعم بی نظیر نقل گشنیز درجه یک، روزانه حجم عمده ای از این محصول پس از فرآوری و تولید در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، شیرینی سرا ها و مراکز عرضه کننده نقل و آجیل در سراسر کشور توزیع و پخش می شود؛ این نقل به صورت عمده یا بسته ای (در بسته بندی های نیم کیلوگرمی و یک کیلو گرمی) قابل تهیه می باشد.

نقل گشنیز یک کیلویی

ویژگی های نقل گشنیز یک کیلویی شرکت آذرنام

نقل گشنیز یک کیلویی

نقل گشنیزی به دلیل طعم محبوبی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند؛ به نحوی که به دنبال افزایش درخواست خریداران جهت خرید این محصول، تقاضای فروشندگان جهت تهیه ی آن نیز در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

این نقل با استفاده از بذر گیاه گشنیز (تخم گشنیز) تهیه می شود که از خواص زیادی برخوردار است و از شیرینی جات ساده و سالم به شمار می رود که گذشت زمان نتوانسته از محبوبیت آن بکاهد.

همچنین از آنجایی که در تهیه ی این محصول به نسبت به سایر نقل های تولید شده در طعم های دیگر از مواد اولیه ساده تر و ارزان تری استفاده می شود، در نهایت سبب کاهش هزینه های مصرفی برای تولید کننده شده و سبب می شود تا با قیمت بسیار ارزان و ایده آلی از سوی شرکت‌ آذرنام به بازار عرضه شود که در مقایسه با کیفیت عالی محصول، این سهم بسیار ناچیز است.

نقل گشنیز یک کیلویی

خرید نقل گشنیزی در بسته های یک کیلویی آذرنام با نازل ترین قیمت

همانطور که اشاره کردیم به دلیل قیمت مناسب مواد اولیه ی به کار رفته در تهیه ی این محصول و کاهش هزینه های مصرفی برای تولید کننده، نقل گشنیزی در مقایسه با انواع نقل ارومیه در طعم های متنوع دیگر از قیمت کمتری برخوردار است.

البته باید توجه داشت که شرکت آذرنام با حذف سایر واسطه ها و عرضه ی مستقیم سایر محصولات خود از جمله نقل گشنیزی تولیدی در بسته بندی های یک کیلوگرمی، سبب شده است تا علاوه بر قیمت مناسب مواد اولیه به کار رفته (ضمن پایبندی به اصل کیفیت و مرغوبیت) محصول خود را با نازل ترین قیمت ممکن به بازار عرضه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …