آذرنام
خانه / نقل / تولید عمده نقل زعفرانی ارومیه در شرکت آذرنام

تولید عمده نقل زعفرانی ارومیه در شرکت آذرنام

آیا به دنبال یک شیرینی اصیل ایرانی با عطر، طعم و رنگ متفاوت برای جذب مشتریان مشکل پسند هستید؟ شرکت آذرنام نقل زعفرانی ارومیه را به شما پیشنهاد می کند. تولید عمده انواع نقل ارومیه در شرکت آذرنام این امکان را فراهم کرده تا هر ساله مشتریان زیادی از سراسر کشور این محصول را برای فروشگاه خود سفارش دهند.

تاریخ تولید فرآورده های غذایی برای فروشنده و خریدار مهم است. خرید مستقیم نقل از تولید کننده برای شرکت های پخش، آجیل سراها و سوغات سراها ارجحیت دارد. تولیدکنندگان عمده به دلیل عرضه مستقیم تولیدات خود، تازه ترین فرآورده ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند که خیال آنها را از بابت سهولت نگهداری و فرصت فروش کافی راحت می کند.

نقل زعفرانی ارومیه

چرا مشتریان از خرید نقل زعفرانی برند آذرنام استقبال می کنند؟

نقل زعفرانی ارومیه

مشتریان خرید عمده: فروشندگان و صاحبان آجیل سراها و فروشگاه ها از مشتریان نقل زعفرانی ارومیه هستند و شرکت های پخش مواد غذایی به خوبی می دانند که در صورت خرید عمده این محصول به راحتی می توانند آن را به مشتریان خود بفروشند. تازگی و کیفیت این محصول باعث ماندگاری خوب آن در انبارهای مواد غذایی شده و مشتریان را به خرید ترغیب می کند. کالایی که تقاضای خوبی دارد برای عرضه کننده نیز سودآور است و در برنامه معاملات روتین او قرار می گیرد.

مشتریان فروشگاه ها: به دلیل تازگی و کیفیت، و عطر و طعم این نقل اصل ارومیه و همچنین رنگ دلپذیر آن که مورد پسند خصوصا کودکان می باشد از این نقل استفاده می کنند. کودکان در حال رشد از هرگونه تغذیه اجباری طفره می روند و باید برای خوراندن مغزهای پرخاصیت آجیلی به آنها چاره ای اندیشید. نقل زعفرانی ارومیه از طریق رنگ شاد و طعم شیرین که برای تمامی کودکان جذاب است این مشکل را حل کرده است.

آجیل سراها و سوغات سراها: به دلیل جذابیت رنگ زرد در کنار دیگر تنقلات، بسیاری از تولید کنندگان انواع آجیل و سوغات از رنگ های مصنوعی و یا گلپر برای رنگ آمیزی محصولات خود استفاده می کنند. اما مجموعه آذرنام به واسطه سابقه فعالیت طولانی و بهره گیری از تجربه ی اساتید طبخ شیرینی های سنتی به کیفیت و اصالت نقل زعفرانی ارومیه اهمیت داده و از زعفران اصل در نقل های تولیدی خود استفاده می کند.

نقل زعفرانی ارومیه

فروش عمده نقل زعفرانی ارومیه

تازگی محصولات غذایی یک فاکتور مهم در انتخاب فرآورده توسط مشتریان است. مشتریان عمده نقل زعفرانی ارومیه این نکته را به خوبی می دانند و سعی می کنند خریدهای خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده انجام دهند.

مجموعه آذرنام به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده نقل زعفرانی ارومیه برای شرکت های پخش، آجیل سراها، سوغات سراها و عطاری ها اقدام به عرضه تازه ترین محصولات تولید روز خود میکند. صادر کنندگان مواد غذایی به حومه خلیج فارس و کشورهای اروپایی به دنبال کیفیت های ممتاز هستند. مجموعه آذرنام افتخار دارد تا پرچمدار کیفیت در میان تولید کنندگان داخلی انواع نقل اصل ارومیه باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …