آذرنام
خانه / نقل / تولید نقل گشنیز درجه یک در ایران

تولید نقل گشنیز درجه یک در ایران

نقل گشنیز درجه یک از جمله محصولات پر فروش و معروف تولیدی آذرنام به شمار می‌رود که از اصیل ترین محصولات سنتی شهر ارومیه می باشد و به عنوان یکی از سوغاتی های معروف این شهر از آن یاد می شود؛ این نقل بسیار خوش طعم و مرغوب تولید می شود به طوری که تمایز طعم و کیفیت آن با سایر محصولات مشابه در دیگر برند ها به خوبی مشخص است.

تولید این شیرینی سنتی محبوب از گذشته تا کنون همواره ادامه داشته است و بلکه با توجه به بازار فروش خوبی که این محصول در سال های اخیر به خود اختصاص داده است می توان نتیجه گرفت که تولید آن نسبت به گذشته با افزایش چشمگیری همراه بوده و رواج بیشتری یافته است.

نقل گشنیزی به دلیل مهارت زبانزد نقل پزان ارومیه ای که تجربه ی دیرینه ی خود را در هنگام پخت نقل با آن آمیخته اند، بسیار خوشمزه و خوش طعم با بالاترین سطح کیفی تهیه می شود و این شهر را به عنوان شهر برتر و بلند آوازه در زمینه ی تولید و فرآوری انواع مختلف نقل به همگان معرفی می نماید.

نقل گشنیز درجه یک

فرآوری نقل گشنیز درجه یک در ارومیه

نقل گشنیز درجه یک

با افزایش روزافزون خریداران و مشتریان نقل گشنیزی تولیدی آذرنام تلاش خود را برای فرآوری و ارائه این محصول در بهترین و ممتاز ترین کیفیت ممکن به کار بسته است و ثمره ی این تلاش در طعم مطلوب و کیفیت نقل گشنیزی ارومیه به خوبی نمایان است.

نقل گشنیزی آذرنام پس از تولید در بسته بندی های کاملا بهداشتی و متنوع به خریداران ارائه می شود که از مؤلفه های اصلی یک محصول با کیفیت به شمار می رود؛ این محصول از مواد اولیه کاملا طبیعی و ارگانیک تهیه می شود و در تهیه ی آن از هیچ گونه مواد نگهدارنده استفاده نشده است.

نقل گشنیز درجه یک

فروش نقل گشنیز درجه یک از تولیدی آذرنام

مجموعه ی آذرنام به عنوان بزرگ ترین و معروف ترین شرکت تولید کننده و مرکز فروش مستقیم انواع نقل ارومیه از جمله نقل گشنیزی آماده ی تولید و عرضه انواع نقل و حلوا با طعم های متنوع به درخواست مشتریان و خریداران گرامی است.

نقل گشنیزی آذرنام در بسته بندی های کیلویی یا در حجم های عمده با طعمی بی نظیر و کیفیتی عالی با حذف سایر واسطه ها و به دنبال آن کاهش هزینه های جانبی و ارسال مستقیم به مراکز فعال فروش این محصول در سراسر کشور عرضه می‌گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …