آذرنام
خانه / نقل بادامی عمده / خرید آنلاین نقل بادامی عمده

خرید آنلاین نقل بادامی عمده

خرید آنلاین نقل بادامی عمده فواید بسیاری هم برای تولید کننده و هم برای خریدار می تواند داشته باشد. در خرید عمده معمولا نقل با قیمت کف بازار معامله می شود و این برای کسی که محصول را می خرد حاشیه سود خوبی به دنبال دارد. از سویی تولید کننده نیز تمایل زیادی به فروش تناژی محصول خود دارد و ترجیح می دهد که تولیدات خود را به صورت عمده عرضه کند چرا که در این حالت زودتر از موعد به سود و سرمایه در گردش خود می رسد.

نقل بادامی عمده

انواع نقل بادامی

نقل بادامی عمده

در بازار ایران نقل بادامی سنتی در مقیاس بسیار بالایی تولید می شود. معمولا افرادی که به دنبال زیبایی کار هستند و ظاهر امر برایشان اهمیت دارد ترجیح می دهند از بادام های وارداتی برای تهیه نقل استفاده کنند چون این بادام ها با وجود اینکه نسبت به بادام ایرانی ارزش غذایی کمتری دارند ولی ظاهری یکدست داشته و فاقد مغزهای دوقلو هستند. از این رو محصولی هم که با این مغزها تهیه می شود شکلی زیبا و مشتری پسند دارد.

در مقابل برخی از تولید کنندگان نیز از بادام ایرانی برای تولید نقل استفاده می کنند و بیشتر ارزش غذایی و کیفیت محصول برایشان مهم است تا زیبایی آن. بادام ایرانی کیفیت بهتری داشته و به نسبت بادام خارجی طعم بسیار بهتری دارد.

مجموعه آذرنام در این مورد اختیار را بر عهده ی خریداران خود گذاشته تا براساس سلیقه ای که دارند یکی از دو نوع را انتخاب کنند. و شرکت موظف به تولید نقل بادامی متناسب با نظر و خواست مشتری است و هر نوع بادامی را که خریدار انتخاب کند در امر تولید از آن استفاده می شود.

نقل بادامی عمده

خرید آنلاین انواع نقل بادامی عمده

همان طور که در بالا اشاره شد نقل های بادامی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و هر کدام نیز طرفداران خاص خود را دارند پس حتما موقع خرید و گرفتن مشاوره از مدیر فروش شرکت، نوع محصول مدنظر خود را انتخاب کنید تا کار تولید با توجه به نیاز شما اتفاق بیفتد. این کار را هم به صورت آنلاین و اینترنتی و هم به شکل حضوری می توانید انجام دهید. اگر وقت لازم برای مراجعه به ارومیه و بازدید از مراکز تولیدی را ندارید بهترین گزینه خرید آنلاین می باشد که با کمک آن می توانید بدون فوت وقت و صرف هزینه محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و در شهر مقصد تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بادامی عمده

مرکز پخش نقل بادامی عمده

مجموعه آذرنام، به عنوان مرکز پخش نقل بادامی عمده، این نقل سنتی ارومیه را به …