آذرنام
خانه / نقل / خرید عمده نقل گردویی صادراتی با شرایط ویژه

خرید عمده نقل گردویی صادراتی با شرایط ویژه

نقل گردویی صادراتی، نقلی دارای کیفیت بالا است که در تهیه و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می شود. کشورهای همسایه چون عراق، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی از جمله کشورهای وارد کننده انواع نقل درجه یک ایرانی هستند.

صادر کنندگان این نوع نقل همواره به دنبال خرید بهترین نقل گردویی صادراتی به قیمت مناسب هستند تا بتوانند سود اقتصادی خوبی از تجارت خود بدست آورند. پس علاوه بر کیفیت، قیمت نقل درجه یک گردویی نیز برای تجار و بازرگانان صادرکننده حائز اهمیت است.

نقل گردویی صادراتی

خرید عمده نقل گردویی صادراتی به قیمت مناسب

نقل گردویی صادراتی

تجار فعال در زمینه صادرات انواع نقل جهت خرید عمده نقل گردویی صادراتی می توانند به یکی از دو طریق زیر عمل کنند:

  • خرید عمده نقل گردویی صادراتی از مراکز فروشنده نقل

مراکز فروشنده نقل مراکزی هستند که تنها در زمینه فروش نقل فعالیت می کنند. در حقیقت در این مراکز نقل خریداری شده از واحدهای تولیدی با احتساب سود فروشنده به مشتریان فروخته می شود. در خوشبینانه ترین حالت می توان تنها یک یا دو واسطه را برای رسیدن نقل از محل تولید تا رسیدن آن به دست خریدار عمده در نظر گرفت؛ در حالی که تجربه نشان داده است که غالبا در طی این پروسه چندین واسطه و دلال کسب منفعت کرده و در نهایت محصول را با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واحد تولیدی به دست مشتری می رسانند.

نقل گردویی صادراتی

  • خرید عمده نقل گردویی صادراتی از مراکز تولید کننده نقل

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد در مورد خرید عمده نقل گردویی از مراکز تولید کننده نقل هیچ منافعی برای دلالان و واسطه های بازار تامین نمی شود و از این رو می توان با اطمینان گفت که قیمت انواع نقل در مراکز تولید کننده پایین تر از مراکز فروشنده نقل است.

اهمیت این موضوع را شاید در خرید محصولات دیگری نیز درک کرده باشید؛ به عنوان مثال تصور کنید که میوه را هم می توانید از باغدار به صورت مستقیم خریداری کنید و هم می توانید آن را از میوه فروشی های موجود در بازار میوه خریداری نمایید. مسلما قیمت میوه در باغ و زمین کشاورزی تولید کننده آن پایین تر بازار است چرا که تا رسیدن محصول به مرکز فروش، سود و منافع واسطه های بسیاری باعث افزایش قیمت آن می شوند.

شرکت آذرنام یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تولید کننده انواع نقل است که محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تجار و بازرگانان داخلی و تجار فعال در زمینه صادرات می فروشد. جهت استفاده از خدمات ما می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …