آذرنام
خانه / نقل بهار نارنج / خرید مستقیم نقل بهار نارنج یک کیلویی

خرید مستقیم نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل نوعی شکلات سنتی است که از حیث ترکیب و نوع مواد اولیه شباهت زیادی به شکر پنیر دارد و معمولا همراه با چای و برای استفاده در کنار دمنوش ها و نوشیدنی های داغ کاربرد دارد.

نقل ارومیه در طعم های مختلفی تولید می شود که یکی از خوش طعم ترین آنها نقل بهار نارنج است. طعم خوش این محصول نشات گرفته از شکوفه های خوش عطر بهار نارنجی است که در تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مستقیم نقل بهار نارنج از طریق مجموعه های متعدد تولیدی که در کشور فعالیت می کنند ممکن می باشد. تولید و فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول توسط مجموعه آذرنام به سراسر کشور انجام می شود.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

آشنایی با روند تولید نقل بهار نارنج

نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل بهار نارنج روش تولید جالبی دارد. البته نقل ها از نظر شکل و شیوه تولید چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند معمولا از یک سبک تولیدی تبعیت می کنند. تنها چیزی که در تولید آنها تفاوت دارد نوع طعم دهنده ی مورد استفاده است. در این نوشتار سعی می کنیم مختصر معلوماتی در ارتباط با پروسه تولید نقل بهار نارنج خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

برای تهیه ی نقل بهار نارنج ابتدا شکر سفید با آب ترکیب شده و روی حرارت قرار داده می شود تا به جوش آمده و تبدیل به شربتی غلیظ و قوام یافته شود. پروسه ای که معمولا در تولید نبات بیشتر کاربرد دارد با این تفاوت که در ادامه برای جلوگیری از سفتی آن مقداری کرم تارتار اضافه می شود. محصول نهایی همانند نبات سفت نبوده و دارای بافتی نرم تر باشد.

شربت آماده شده پس از مدتی استراحت و تقلیل دما تدریجا به گردوهای داخل دیگ نقل ریزی افزوده می شود. کار شیره دهی که معمولا بازه زمانی مشخصی را طی می کند لازم است با دقت و حوصله انجام شود تا نقل بهار نارنج تولید شده کیفیت مناسب برای عرضه را داشته باشد.

روند تولید نقل بهار نارنج کاملا استاندارد بوده و به منظور احترام به سلامت مصرف کننده از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود.

محصول نهایی بسیار خوش طعم بوده و به دلیل بافت نرمی که دارد به محض تناول آب شده و مزه ی خوب آن به در دهان احساس می شود.

نقل بهار نارنج یک کیلویی

مرکز توزیع نقل بهار نارنج یک کیلویی

نقل بهار نارنج عطر فوق العاده ای دارد از این رو خرید این محصول بسیار پر رونق بوده و تقاضا برای خرید آن وجود دارد. این نقل که بیشتر به صورت بسته های یک کیلویی در بازار یافت می شود به دلیل خواص درمانی فراوانی که دارد از طرفداران زیادی برخوردار است.

مراکز توزیع نقل بهار نارنج یک کیلویی بسته به نیاز مشتریان خود این محصول را در دو نوع گردویی و خلالی و با قیمتی ارزان عرضه می کنند. توزیع این نقل اگر به دست تولید کننده انجام شود به دلیل حذف واسطه ها با قیمتی مقرون به صرفه به دست مصرف کننده خواهد رسید. حال آنکه خرید آن از افراد واسطه منجر به افزایش بی دلیل قیمت محصول خواهد بود.

مجموعه تولیدی آذرنام در راستای کمک به این مهم، امکان خرید مستقیم و بی واسطه را برای تمامی خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم ساخته است

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج یک کیلویی

سایت فروش نقل بهار نارنج یک کیلویی با قیمت ارزان و مناسب

نقل بهار نارنج یک کیلویی را ارزان، ولی با کیفیت بخرید. اکثر سایت های فروش …