آذرنام
خانه / نقل / خرید نقل بادامی ساده با قیمت فوق العاده

خرید نقل بادامی ساده با قیمت فوق العاده

نقل بادامی ساده، از انواع نقل های پرطرفدار با مغز بادام است. بادام، دارای خواص تغذیه ای و ارزش غذایی بالایی می باشد، بنابراین نقل بادامی سنتی توسط بسیاری از مردم کشورمان، انتخاب و خریداری می گردد. خرید نقل بادامی، به صورت عمده از تولیدکنندگان نقل در شهر ارومیه انجام می شود. مراکز تولیدی نقل، در تلاش هستند که نیاز بازار به انواع نقل ارومیه، از جمله نقل بادامی را رفع نمایند.

قیمت نقل بعد از کیفیت، موضوع مهمی است که در نزد مشتریان عمده نقل بادامی، اهمیت دارد. همان طور که می دانیم، همه افراد، به دنبال خرید محصول باکیفیت و در عین حال، خوش قیمت هستند. برای خرید نقل بادامی ساده با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

نقل بادامی ساده

نکاتی در خصوص مشخصات نقل بادامی ساده

نقل بادامی ساده

همان طور که در بالا گفتیم، نقل بادامی ساده از نقل هایی است که در تمامی ادوار، پرفروش بوده است. این محصول، دارای خصوصیات منحصر به فردی است که مورد پسند بسیاری از مردم کشورمان می باشد. در زیر به برخی از ویژگی های نقل بادامی ارومیه، به اختصار اشاره خواهیم کرد:

مغز بادام درجه یک: مغز بادام موجود در نقل بادامی از نوع درجه یک و اعلا، انتخاب و خریداری می گردد و سپس در تولید این محصول، مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید نقل، ابتدا مغزهای بادام، به صورت ملایم، حرارت دهی شده و سپس روکشی از شکر، اطراف مغزها را فرا می گیرد.

شیرینی به اندازه: میزان شیرینی نقل درجه یک بادامی، به اندازه است، یعنی آن قدر، شیرین نیست که به اصطلاح، دل را بزند.

خلل و فرج در سطح: در سطح نقل بادامی، حفره های ریز و خلل و فرج موجود هستند که مختص نقل ارومیه می باشد و در نقل ها و شیرینی های سنتی شهرهای دیگر دیده نمی شود. وجود این شکاف ها و حفره ها در سطح نقل بادامی، طبیعی است و کیفیت نقل را به نمایش می گذارد. این شکاف ها، گاهی به گونه ای در سطح نقل، قرار گرفته اند که مقداری از مغز بادام، از زیر، مشخص است.

لطافت در بافت: بافت نقل بادامی، نرم و ترد است و در هنگام مصرف، مشکلی برای دندان ها ایجاد نمی نماید، زیرا این محصول، به راحتی در دهان، آب می شود.

نقل بادامی ساده

روش خرید عمده نقل بادامی ساده

خرید عمده نقل بادامی ساده به دو روش حضوری و اینترنتی در کشور انجام می شود. امروزه به دلیل ترافیک و زندگی های شلوغ، افراد ترجیح می دهند، نقل را به صورت آنلاین سفارش داده و در وقت و همچنین هزینه های رفت و آمد خود، صرفه جویی نمایند.

خرید عمده نقل بادامی ساده در مجموعه تولیدی آذرنام، به روش تلفنی و آنلاین، به راحتی فراهم است و مشتریان، نقل بادامی را با مقیاس بالا، در این مرکز، به صورت آنلاین و بی دردسر سفارش می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …