آذرنام
خانه / نقل / شرکت تولید نقل خلال ریز بادام

شرکت تولید نقل خلال ریز بادام

نقل خلال ریز بادام، نقلی است که با خلال بادام و روکش سفید شکر تهیه می گردد و همواره نقل پرمصرف در مراسم سرور می باشد. خلال های ریزی که در قسمت هسته این نقل، به کار رفته است، با شربت غلیظ پوشش داده می شود تا نقل خلال بادام حاصل شود.

نقل خلال بادام به دلیل ریز بودن، همراه و مخلوط با آجیل و خشکبار نیز استفاده می گردد. شرکت آذرنام از پیشگامان تولید صنعتی نقل خلال بادام است. قبلا این نوع نقل به روش سنتی و در مقیاس کوچک تولید می شد، اما امروزه شرکت های تولیدی بزرگ، نقل های خلال بادام را توسط ماشین آلات مکانیزه تولید کرده و در اقصی نقاط کشور پخش می نمایند.

نقل خلال ریز بادام

مزیت های استفاده از نقل خلال ریز بادام

نقل خلال ریز بادام

نقل ریز همواره در سنت های دیرین ایرانیان، جایگاه و منزلت ویژه ای داشته و عضو جدایی ناپذیر در جشن های عروسی و نامزدی بوده است. هنوز هم این سنت ها پابرجا بوده و نقل به عنوان عنصر شادی بخش و شیرین در اعیاد و جشن های ایرانیان استفاده می گردد.

مهم ترین مزیت نقل خلال ریز بادام، استفاده در کنار خشکبار است. خشکباری مانند نخودچی و کشمش همراه با نقل ریز بادامی استفاده می گردند. ریز بودن و باریک بودن این نقل، یک ترکیب جذاب و مناسب را با انواع خشکبار و آجیل ها ایجاد می نماید.

نقل خلال بادام ریز به دلیل سایز و ابعاد کوچکش در پارچه های توری به همراه آجیل، پیچیده شده و در اعیاد مذهبی مانند عید غدیر و عید مبعث به مهمان ها به عنوان تحفه داده می شود.

سایز و ابعاد کوچک این نقل باعث می شود که به راحتی در قندان ها ریخته شده و جایگزین قند گردد. نقل خلال بادام دارای بافت تردی بوده و نرم تر از قند است، بنابراین بسیاری از افراد، استفاده از نقل را با چای، به قند ترجیح می دهند.

نقل خلال بادام می تواند، به عنوان میان وعده انرژی بخش، بخصوص در کودکان و دانش آموزان استفاده گردد. خلال بادام از مغزهای بسیار مغذی است و یادگیری دانش آموزان را بهبود خواهد بخشید.

نقل خلال ریز بادام

نام آشنا ترین تولیدکننده نقل خلال ریز بادام

حال که با کاربردهای وسیع و گسترده نقل ریز بادام، آشنا شدید، بزرگترین و نام آشنا ترین تولیدکننده نقل خلال ریز بادام را به شما معرفی می نماییم. آیا می دانید شرکت تولیدی آذرنام، نامی آشنا در زمینه تولید نقل خلال بادام در نزد خریداران عمده نقل است؟

این شرکت با تجربه، دانش و تخصصی که در زمینه تولید انواع نقل، بخصوص نقل خلال ریز بادام دارد، توانسته است، جایگاه ثابت و پرقدرتی را در بازار نقل کسب کرده و خریداران عمده فراوانی را به سمت خود جذب کند. تلاش های بی وقفه تیم متخصص این شرکت، خوشبختانه موجبات موفقیت این مرکز، نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در بازارهای خارجی را فراهم آورده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …