آذرنام
خانه / نقل / شرکت پخش نقل پسته گل محمدی در تهران

شرکت پخش نقل پسته گل محمدی در تهران

یکی از تنقلات معروف نزد ایرانیان نقل می باشد و شاید بتوان حتی آن را محبوب ترین شیرینی ایرانی دانست. امروزه نقل در انواع و طعم ها متنوع ی تولید و عرضه می شود. نقل پسته گل محمدی یکی از انواع پرطرفدار نقل های طعم دار است که در بسته بندی های مختلف و جذابی در بازار یافت می شود.

نقل پسته گل محمدی علاوه بر این که جایگزین بسیار خوشمزه و مناسب به جای قند در هنگام نوشیدن چای می باشد. بهترین هدیه در مهمانی ها و جشن ها و یا به عنوان سوغاتی می باشد. تهیه این محصول همچون سایر انواع نقل های سنتی ارومیه می باشد با این تفاوت که در ترکیبات آن از گلبرگ های گل محمدی استفاده شده که عطر بسیار دلپذیری به این نوع نقل بخشیده است و در میان آن به عنوان مغز، پسته قرار داده شده است و همین امر موجب بالا بردن ارزش تغذیه ای این محصول به دلیل خواص و فواید فراوان پسته شده است.

نقل پسته گل محمدی

شرکت پخش نقل پسته گل محمدی در تهران

نقل پسته گل محمدی

بیشترین میزان تولید انواع نقل در کشور را ارومیه به خود اختصاص داده است و انواع مختلف نقل های طعم دار به عنوان سوغات شهر ارومیه را می توان در فروشگاه ها و سوغات سراهای اکثر شهرها از جمله مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، یزد، اهواز و غیره به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مشاهده نمود که مشتریان خاص خود را دارا می باشند.

علاوه بر شهر های مختلف ایران انواع مختلف نقل از جمله نقل پسته گل محمدی در خارج از کشور نیز خواهان فراوانی دارد. مهمترین خریداران نقل پسته گل محمدی کشور های عربی مثل عمان، عراق، قطر، امارات، کویت و غیره می باشند و دلیل آن هم بافت بسیار لطیف، ماندگاری بالا و طعم و عطر فوق العاده ای است که این محصول دارد.

شرکت آذرنام یکی از تولیدکنندگان و پخش کنندگان بزرگ کشور است که فعالیتش نه تنها در ارومیه، بلکه در تهران و سایر شهر های بزرگ نیز گسترده است.

نقل پسته گل محمدی

خرید نقل پسته گل محمدی با کیفیت

مجموعه بزرگ تولیدی آذرنام یکی از تولید کنندگان مطرح نقل پسته گل محمدی درجه یک می باشد که ضمن داشتن تجربه چندین ساله در امر تولید و عرضه محصولات با کیفیت و اعلا، توانسته رضایت خریداران را در ارائه محصولات قیمت مناسب نیز کسب نماید. لذا تهیه محصولات مورد نیاز خریداران عمده نقل از این مجموعه،  بسیار به صرفه تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …