آذرنام
خانه / نقل / صادرکنندگان نقل یاس بادامی

صادرکنندگان نقل یاس بادامی

نقل یاس بادامی نقلی آکنده از عطر یاس و با مغز بادام می باشد. این محصول، از نقل های خوش خوراک و خوش عطر است که آوازه اش، نه تنها در داخل کشورمان، بلکه در بسیاری از کشورها، از جمله کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس پیچیده است. نقل یاس از تنقلات پرمصرف در داخل کشور می باشد و تقاضای بالایی در خارج از کشور نیز برای این محصول وجود دارد.

صادرکنندگان انواع نقل، ابتدا با شناخت دقیق از بازارهای خارجی و سپس با بازاریابی و یافتن مشتریان خارجی، سعی در صادرات انواع نقل از جمله نقل یاس بادامی نموده اند. با تلاش های صادرکنندگان نقل که مجموعه آذرنام نیز از آن ها است، صادرات نقل بادامی یاس در سالیان اخیر، رونق بی سابقه ای داشته است.

نقل یاس بادامی

آشنایی با نحوه صادرات نقل یاس بادامی

نقل یاس بادامی

صادرات انواع نقل از جمله نقل یاس بادامی نیاز به پیش زمینه های خاصی داشته و دانش و اطلاعات کافی می طلبد. هر کشوری، قوانین و الزامات قانونی خاص خود را برای واردات مواد غذایی دارد و صادرکنندگان نقل باید کاملا آگاه به این موارد قانونی بوده و با تمامی سازمان هایی که با صادرات نقل، مرتبط هستند، آشنایی داشته باشند.

از جمله سازمان های مهم که در حیطه صادرات کالا، نقش اساسی دارد، اتاق بازرگانی است و وظیفه آن صدور کارت بازرگانی می باشد که قدم اول در صادرات محصول است. برخی از مجوزها و گواهی ها نیز، از سازمان های کشور مقصد اخذ می گردند.

بعد از اخذ مجوزها و گواهی های مربوطه، نوبت به بسته بندی انواع نقل می رسد. اصول بسته بندی مواد غذایی و برچسب گذاری انواع نقل گردویی صادراتی نیز از مسائل مهمی است که بسته به هر کشوری، متفاوت بوده و اقدامات خاص خود را لازم دارد.

کشورهایی که معمولا هدف کارخانه های نقل ایرانی برای صادرات نقل بادامی یاس هستند، کشورهای منطقه می باشند. کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه، بزرگترین واردکنندگان این محصول از ایران می باشند و در رتبه بعدی، کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که به یمن روابط سیاسی مطلوب و تعاملات تجاری از واردکنندگان انواع نقل از جمله نقل یاس با مغز بادام، از ایران می باشند.

نقل یاس بادامی

بزرگترین تولید کننده نقل یاس بادامی صادراتی

نقل یاس بادامی از جمله نقل های محبوبی است که توسط بسیاری از تولیدکنندگان نقل، تهیه می شود. اما آیا تمام این نقل ها دارای کیفیت خوب هستند؟ در پاسخ باید گفت، نقل بادامی یاس با درجه های کیفی مختلف در بازار وجود دارد.

مجموعه آذرنام در بین تولیدکنندگان نقل، بهترین نقل یاس بادامی را با کیفیت عالی و مناسب برای صادرات تولید می کند. کیفیت این محصول، آن قدر بالا است که مشتریان خارجی نیز تمایل به واردات این محصول از شرکت آذرنام داشته و همکاری های تجاری زیادی را با این شرکت دارند. بسیاری از مشتریان خارجی با یک بار، واردات این محصول از شرکت آذرنام، مشتری ثابت این مرکز شده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …