آذرنام
خانه / نقل / عرضه مستقیم نقل ریز ارومیه

عرضه مستقیم نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه نقلی است که از قدیم در ایران تولید می شده است و هنوز هم از پرتقاضاترین نقل ها می باشد. نقل ریز در ابعاد کوچک و به شکل باریک و یا گرد در شهر ارومیه تولید می گردد. کاربرد گسترده نقل ریز، موجبات تولید مداوم این محصول توسط تولید کننده ها را فراهم آورده است. عرضه مستقیم نقل ریز از درب کارخانه های تولیدی نقل انجام می شود تا این محصول با قیمت بسیار مناسبی در دسترس خریداران عمده نقل قرار بگیرد.

یکی از بزرگترین تولیدکننده های نقل ریز ارومیه شرکت تولیدی آذرنام است که همواره نقل تولیدی خود را به صورت مستقیم به خریداران ارائه می کند. عرضه مستقیم و بی واسطه این محصول، سبب تمایل بیشتر مشتریان به خرید نقل ارومیه از این مرکز شده است.

نقل ریز ارومیه

آشنایی با کاربردهای گسترده نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه

نقل ریز ارومیه مانند دیگر نقل های ارومیه، فقط جنبه خوراکی نداشته و کاربردهای گسترده تری دارد. برخی از کاربردهای وسیع این محصول، عبارتند از:

استفاده در محافل شادی: استفاده از نقل ریز در محافل و مراسم شادی، سابقه دیرینه ای در کشورمان دارد. این محصول، سالیان درازی است که در مراسم نامزدی، عقد، حنابندان و عروسی بر سر عروس و داماد به عنوان شادباش ریخته می شود. اگرچه امروزه این سنت، دیگر کمتر دیده می شود، اما همچنان نقل ریز در مراسم سرور و جشن ایرانیان، جایگاه مستحکمی داشته و این محصول را در کیسه های کوچکی ریخته و به عنوان تحفه به مهمانان می دهند.

استفاده به همراه دیگر خشکبار: نقل ریز به دلیل ابعاد و سایز کوچک، به صورت مخلوط با خشکبار دیگر مانند کشمش و نخودچی استفاده می گردد. ترکیب نقل ریز با دیگر خشکبارها، در نزد بسیاری از مردم پرطرفدار و محبوب می باشد.

مخلوط با آجیل: بسیاری از آجیل هایی که به خصوص در شب یلدا و چهارشنبه سوری استفاده می گردند، آجیل شیرین محسوب می شوند. استفاده از نقل ریز به صورت مخلوط با این آجیل ها، امری بسیار رایج و در عین حال محبوب است.

استفاده به همراه چای: از قدیم، بسیاری از ایرانیان، عادت به خوردن نقل با چای داشته اند، بخصوص افرادی که بافت سفت و سخت قند را نمی پسندند. علاوه بر آن، سایز ریز این محصول، باعث شده است، به راحتی در قندان ریخته شده و مصرف گردد.

نقل ریز ارومیه

چگونه نقل ریز ارومیه را به صورت عمده خریداری نماییم؟

اگر شما خریدار عمده نقل ریز ارومیه هستید و قصد خرید این نقل را دارید، دو روش، پیش پای شما قرار دارد: خرید حضوری نقل ریز از درب کارخانه و خرید اینترنتی نقل از سایت مراکز تولیدی. امروزه اکثریت خریداران عمده نقل، روش دوم را برگزیده و خرید خود را انجام می دهند.

مجموعه تولیدی آذرنام، مجموعه بزرگ تولیدی انواع نقل ریز ارومیه است که دارای سایت معتبر می باشد. مشتریان بسیاری، سایت این مجموعه را انتخاب کرده و سفارشات عمده خود را به صورت آنلاین، ثبت می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …