آذرنام
خانه / نقل / عمده فروشی نقل بادامی سنتی

عمده فروشی نقل بادامی سنتی

عمده فروشی نقل بادامی سنتی که بهترین نوع آن در ارومیه تولید می شود در این مرکز انجام می شود. فروش عمده نقل وابسته به تولید تناژی محصول است و واحدهایی می توانند به صورت عمده فروش عمل کنند که زیر ساخت های لازم از جمله ماشین آلات کافی برای تولید و نیروی انسانی متبحر و خبره را داشته باشند. نبود هر یک از موارد مذکور کار تولید و متعاقبا فروش عمده را با مشکل روبرو خواهد ساخت. اگر به دنبال خرید نقل بادامی عمده هستید می توانید از ظرفیت های تولیدی مجموعه آذرنام که برای راحتی مراجعین عزیز فراهم شده استفاده نمایید.

نقل بادامی سنتی

همه چیز درباره نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی با توجه به نوع بادامی که برای تهیه آن به کار می رود سایز بندی متفاوتی دارد. نقل هایی که با خلال بادام تهیه می شوند اندازه ریز و کشیده ای دارند و معمولا مصرف کنندگان با هدف استفاده همراه چای یا برای ریختن رو سر عروس و داماد آن را تهیه می کنند. استفاده از نقل در مراسم عروسی برگرفته از باوری قدیمی است که از دیرباز در میان خانواده های ایرانی مرسوم بوده و هم اکنون نیز به قوت خود باقی است. انجام این کار برای عروس و داماد خوش یمن بوده و موجب شیرینی در زندگی آنها می شود.

نوع دیگری از نقل بادامی نیز وجود دارد که با بادام کامل یا درسته تهیه می شود. طبعا این نوع از نقل اندازه بزرگتری به نسبت نقل خلالی دارد و غالبا نیز از بادام خارجی برای تولید آن استفاده می شود. مزیت بادام های خارجی یکدست بودن آنهاست و این امر باعث می شود نقل تولیدی ظاهری زیبا و عام پسند به خود گرفته و فروش خوبی را در بازار تجربه کند. نقل های بادامی درشت حالت مقاومی در مقایسه با دیگر انواع نقل دارند و همین نیز سبب شده که علاوه بر بسته بندی های مقوایی در ظروف نایلونی نیز به بازار عرضه شود.

نقل بادامی سنتی

توزیع نقل بادامی سنتی بدون واسطه

توزیع نقل بادامی در کشور توسط تولید کنندگان، بنکداران و عمده فروشان شهرستانی به صورت عمده انجام می گیرد و با توجه به پتانسیل بالایی که در این حوزه وجود دارد سالانه شاهد مدل ها و نمونه های مختلفی از بسته بندی این محصول هستیم.

بهترین نوع خریدی که می توان برای تهیه ی نقل بادامی در نظر گرفت خرید بی واسطه است که بسیاری از فعالان صنعت نقل به دنبال راهکاری برای تحقق این امر می باشند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.

خرید عمده نقل را می توانید بدون واسطه با مجموعه آذرنام امتحان کنید که مشاوران فروش ما در طول هفته و به صورت تمام وقت در خدمت شما خریداران داخل و خارج از کشور می باشند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …