آذرنام
خانه / نقل / فروشنده نقل یاس بادامی در سراسر کشور

فروشنده نقل یاس بادامی در سراسر کشور

نقل یاس بادامی، از گروه نقل های طعم دار است که آکنده از عطر خوش یاس می باشد. مغز بادام در قسمت میانی این محصول قرار گرفته است که طعم دلچسبی را برای افراد ایجاد می کند. امروزه در شهر ارومیه و اطراف آن، تعداد زیادی کارگاه های کوچک و بزرگ تولید نقل وجود دارند که انواع نقل های طعم دار را تولید می کنند. از جمله نقل هایی که امروزه، طرفداران بسیاری پیدا کرده است، نقل یاس بادامی است.

آیا می دانید مجموعه تولیدی آذرنام، علاوه بر تولید بهترین نقل یاس با مغز بادام، بزرگترین فروشنده این محصول در کشور می باشد؟ شرکت آذرنام، با بهره گیری از تجهیزات و خط تولید پیشرفته، بهترین نقل یاس را تولید کرده و به صورت عمده، روانه بازار می کند. مشتریان این مرکز، تنها در شهر ارومیه نبوده، بلکه مشتریان مختلف از جای جای کشور، این مجموعه را انتخاب نموده اند.

نقل یاس بادامی

دلایل پرکاربرد بودن نقل یاس بادامی در کشور

نقل یاس بادامی

نقل یاس بادامی امروزه از پرمخاطب ترین نقل های ارومیه موجود در بازار سراسر کشور می باشد. برخی از دلایل پرکاربرد بودن این محصول، از این قرار است:

عطر خوش: بدون شک از مهم ترین دلایل پرتقاضا بودن نقل بادامی یاس، عطر خوش این محصول می باشد. این نقل، سرشار از عطر خوش یاس بوده و بسیار معطر می باشد. نقل یاس، معمولا توسط افرادی خریداری می گردد که نقل های عطری را می پسندند. عطر این محصول، به گونه ای است که با باز شدن درب آن، بوی خوش یاس، در هوا طنین انداز می شود.

مغز بادام: همان طور که می دانیم، بادام از مغزهای پرمصرف است که ارزش غذایی فوق العاده بالایی دارد. استفاده از مغز بادام در قسمت میانی نقل یاس، از دلایل مهمی است که این محصول، بسیار محبوب بوده و علاقه مندان فراوانی را کسب کرده است. مغز بادام علاوه بر ایجاد مزه لذیذ در نقل، به میزان قابل توجهی، خواص تغذیه ای محصول را بالا می برد.

بافت عالی: اگر تا به حال نقل یاس بادامی ارومیه را چشیده باشید، می دانید که چقدر بافت مطلوب و تردی دارد. بافت نرم این محصول، باعث می شود که به راحتی، در دهان آب شود و آسیبی به دندان ها وارد نمی نماید. یکی از علل پرکاربرد بودن این محصول، بافت عالی آن می باشد.

نقل یاس بادامی

معرفی شناخته شده ترین مجموعه تولید نقل یاس بادامی در کشور

طبق علل ذکر شده در فوق، دریافتیم که نقل بادامی یاس از پرمصرف ترین نقل ها می باشد. در این جا می خواهیم، شناخته شده ترین شرکت تولیدی این محصول را، به شما معرفی نماییم. شرکت تولیدی آذرنام، بزرگترین کارگاه تولیدی نقل بوده و از پیشگامان تولید انواع نقل های طعم دار نوین در کشور می باشد.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات مدرن، بیش از ده ها نوع، نقل طعم دار را تولید و به بازار عرضه کرده است. نقل یاس بادامی تولیدی این مجموعه نیز، از پرفروش ترین نقل های موجود در بازار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …