آذرنام
خانه / نقل / فروشندگان نقل گردویی زعفرانی

فروشندگان نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی از نقل های مجلسی و درشت است که زیبایی صد چندانی، به ظروف پذیرایی می بخشد و در محافل و دورهمی ها استفاده می گردد. این محصول، دارای رنگ جذاب و گیرایی است که چشم هر بیننده ای را نوازش می کند. طرفداران نقل زعفرانی گردویی، این شیرینی را در انواع گردویی، پسته ای و یا بادامی خریداری می نمایند، اما نقل گردویی زعفرانی از فروش بالاتری در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است.

فروشندگان این محصول، به دو نوع فروشندگان جزئی و فروشندگان عمده تقسیم بندی می شوند. فروشندگان عمده، انواع نقل زعفرانی را در مقیاس بالا به خریداران عرضه می نمایند. به اطلاع می رساند، مجموعه آذرنام بزرگترین تولید کننده انواع نقل زعفرانی است و همچنین از فروشندگان این محصول نیز، به حساب می آید.

نقل گردویی زعفرانی

چهار ویژگی مهم نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی

آیا می دانید، نقل گردویی زعفرانی در حیطه فروش انواع نقل رکورددار می باشد؟ نقل زعفرانی از گرانبهاترین و لوکس ترین نقل ها می باشد. این محصول، دارای چهار ویژگی مهم است که نقل زعفرانی گردویی را، از سایر نقل ها، متمایز می نماید. این چهار ویژگی عبارتند از:

مغز گردو: مغز گردو موجود در نقل زعفرانی درجه یک، از نوع سفید و درشت انتخاب می گردد. هر چقدر وزن مغز گردوی مصرفی در نقل گردویی زعفرانی بالاتر باشد، نقل از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

زعفران: چاشنی و رنگ دهنده این نقل، به طورکامل از کلاله های زعفران است. زعفران علاوه بر ایجاد رنگ زیبا و مشتری پسند در این محصول، طعم و عطر فوق العاده ای دارد که اکثریت ایرانیان، آن را می پسندند. در این محصول، هیچ رنگ دهنده دیگری، مانند رنگ های مجاز خوراکی استفاده نمی گردد.

سطح متخلخل: سطح نقل زعفرانی گردویی درجه یک، متراکم نیست و خلل و فرج هایی روی آن، قرار دارد. این حفره های کوچک، به گونه ای می باشند که مغز گردوی موجود در قسمت میانی نقل، نمایان می باشد.

بافت ترد: بافت نقل زعفرانی گردویی، ترد است، البته، نه آن قدر ترد که در هنگام برداشتن، پودر شود. بافت این محصول، نرم بوده و در دهان، به راحتی آب می شود، بنابراین انتخاب اول، توسط افرادی است که بافت سفت قند را به همراه چای نمی پسندند.

نقل گردویی زعفرانی

چگونه نقل گردویی زعفرانی را به صورت عمده سفارش دهیم؟

اگر از خریداران عمده انواع نقل از جمله نقل زعفرانی گردویی می باشید، توصیه ما به شما، سفارش اینترنتی این محصول است. اما چگونه می توان این محصول را به صورت آنلاین، سفارش داد؟ ما به شما توضیح خواهیم داد.

اولین قدم در سفارش عمده انواع نقل، یافتن سایت مراکز معتبر تولیدی است که در بازار شناخته شده بوده و دارای اعتبار، در نزد مشتریان باشند. سپس وارد سایت مجموعه شده و با مشاوران فروش شرکت، تماس حاصل کرده و سفارش عمده خود را ثبت می کنید.

بهتر است بدانید، شرکت تولیدی آذرنام، دارای سایت برای سفارش اینترنتی نقل از جمله نقل گردویی زعفرانی با کیفیت اعلا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …