آذرنام
خانه / نقل / فروش بهترین نقل خلال ریز زعفرانی

فروش بهترین نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال ریز زعفرانی ترکیبی جذاب از خلال بادام، شکرمخصوص و زعفران است. در گذشته نقل ریز، فقط به رنگ سفید و با عطر بیدمشک تولید می شد. اما هم اکنون انواع نقل های طعم دار خلال ریز از جمله نقل خلال ریز زعفرانی، نقل خلال بهار نارنج و نقل خلال گل محمدی، به روش صنعتی، در کارخانه های بزرگ تولیدی نقل تهیه می گردند.

فروش نقل خلال زعفرانی به صورت عمده، توسط مجموعه های بزرگ تولیدی صورت می پذیرد. تولید کننده ها، بعد از تهیه این محصول به صورت عمده در کارخانه، نسبت به فروش کلی آن در فروشگاه های مختلف عرضه نقل، اقدام می کنند. یکی از مراکزی که بیشترین سهم تامین نقل خلال ریز زعفرانی در بازار را در طی سالیان متمادی داشته است، مجموعه آذرنام است. این مجموعه، نقل خلال زعفرانی را با عالی ترین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند.

نقل خلال ریز زعفرانی

آشنایی با مراحل تولید نقل خلال ریز زعفرانی به روش مکانیزه

نقل خلال ریز زعفرانی

نقل خلال از نقل های قدیمی است که به روش سنتی در گذشته، توسط مردم تولید می شد. تولید نقل به روش سنتی، کار بسیار سخت و دشواری بود و زمان زیادی را از افراد می گرفت. در گذشته بانوان خطه آذربایجان، بادام ها را خیس کرده و سپس با چاقوهای تیز، برش می دادند و به شکل خلال در می آوردند که کار مشقت باری بود. بقیه مراحل تولید سنتی نقل نیز، به همین ترتیب، سخت و دشوار بود. سال ها بعد، با به روی کار آمدن دستگاه های پیشرفته نقل پزی، روش های دیگر به فراموشی سپرده شدند. مراحل تولید نقل خلال ریز زعفرانی به روش مکانیزه از این قرار است:

  • اولین مرحله، تهیه خلال های بادام است که از کارخانه های تولید خشکبار به صورت عمده خریداری می شود، بنابراین زمان زیادی لازم نیست تا خلال بادام تهیه گردد.
  • بعد از تهیه مواد اولیه و اندازه گیری مواد مورد نیاز مصرفی، نوبت به تهیه شربت می رسد. شربت نقل، از حرارت دادن شکر سفید مخصوص و آب حاصل می گردد. برای ایجاد بافت مناسب در شکر، مقداری شکر گلوکز نیز به شربت اضافه می شود. زمانی که شربت، کاملا قوام آمد و ته مایه های رنگ کاراملی به خود گرفت، آماده است.
  • در این مرحله، زعفران غلیظ و دیگر چاشنی ها به شکر افزوده می گردد.
  • بعد از اتمام کار تولید شربت، خلال های بادام در دیگ های دیوار ریخته شده و به صورت ملایم، حرارت دهی می شوند.
  • در این مرحله شربت غلیظ، در طی چند مرحله، به خلال ها اضافه می شود و همچنان دیگ های دوار به چرخش خود، ادامه می دهند تا نقل خلال زعفرانی حاصل شود.

نقل خلال ریز زعفرانی

سفارش سهل و آسان نقل خلال ریز زعفرانی عمده

اگر از خریداران عمده نقل خلال ریز زعفرانی هستید، می توانید، برای سفارش عمده این محصول به صورت آسان، مجموعه آذرنام را انتخاب کنید. این مجموعه، علاوه بر سفارش گیری حضوری، دارای سفارش گیری اینترنتی بوده و تمامی محصولات خود را به صورت کلی، با قیمت مناسب و با کیفیت عالی، به مشتریان غیرحضوری ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …