آذرنام
خانه / نقل / فروش تضمینی نقل ریز ارومیه

فروش تضمینی نقل ریز ارومیه

آیا تا به حال با مشتریانی مواجه شده اید که به فراورده های در سایز کوچکتر علاقمند هستند و بسته های نقل و شیرینی را در قفسه های فروشگاه بالا و پایین می کنند و با شک و تردید به دنبال ریز ترین ها هستند؟ این ها همان هایی هستند که به نقل نگاه سنتی دارند و از انواع ریز نقل در نخودچی کشمش یا  بطور مخلوط در ظرف قند استفاده می کنند.

مجموعه آذرنام به عنوان بهترین تولید کننده نقل ریز ارومیه برای دسترسی آسان صاحبان فروشگاه ها و عطاری ها اقدام به فروش تضمینی نقل ریز ارومیه نموده است.

نقل ریز ارومیه

چرا برخی از مشتریان به خرید نقل های ریز گرایش دارند؟

نقل ریز ارومیهشما هر چه قدر که درباره کیفیت مطلوب نقل های درشت و یکسان بودن طعم و عطر آنها برای این مشتریان سخن بگویید بی فایده است. برخی افراد به خاطر شرایط خلقی، محیطی و یا پیشینه بیماری دیابت در خانواده خود انتخاب می کنند که از انواع ریزتر نقل که مصرف روزانه ی کمتری دارند استفاده کنند.

اینکه یک فرد در یک لحظه تمایل پیدا کند تا طعم و عطر دلپذیر نقل ارومیه را تجربه کند برای خیلی ها رخ می دهد و برخی افراد ترجیح می دهند به جای محروم کردن کامل خود از این شیرینی بی نظیر با مصرف قند کمتری به آرزوهای خود جامه ی عمل بپوشانند.

نقل ریز ارومیه که معمولا با خلال بادام، بید مشک، دارچین، تخم گشنیز و برگ گل محمدی و مغزهای کوچک دیگر پخته می شود بسیار مغذی بوده و برای مصرف میان وعده و به همراه انواع نوشیدنی به کار می رود.

مشتریانی که علاقمند هستند این تنقلات خوش عطر و طعم را برای طولانی مدت و همیشگی در منزل یا محل کار داشته باشند و استفاده کنند به دلیل علاقمندی به حفظ سلامت خود و همچنین سهولت حمل این نوع نقل ها، به خرید و مصرف نقل ریز ارومیه با انواع مغزها گرایش دارند.

نقل ریز ارومیه

سفارش انواع نقل ریز ارومیه

آجیل و خشکبار فروشی ها و عطاری ها و شرکت های پخشی که در زمینه تحویل محصولات قنادی فعالیت دارند  بیشترین خریداران عمده نقل ریز ارومیه را تشکیل می دهند و هر یک به تناسب تقاضای مشتریان خود در فصول مختلف سال، اقدام به سفارش این محصول می نمایند.

شرکت آذرنام افتخار دارد تا به عنوان بهترین تولید کننده نقل ریز ارومیه با طعم ها و مغزهای متفاوت، پذیرای سفارشات عمده این فرآورده از سوی فروشندگان و مشتریان سراسر کشور باشد و این فرآورده مشتری پسند را در اسرع وقت با بهره گیری از پرسنل مجرب به تمامی نقاط کشور ارسال نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …