آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی تازه

فروش عمده نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی تازه

نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی، گزینه اول خرید، برای بسیاری از مشتریان می باشد. این محصول، مملو از عطر بهار نارنج است. بهار نارنج، در حقیقت به شکوفه های درخت نارنج اطلاق می شود که در فصل بهار از درخت نارنج، دستچین شده، سپس عرق بهار نارنج از آن تولید می گردد.

شرکت تولیدی آذرنام، از برترین مراکز تولیدی نقل ارومیه است که انواع نقل های طعم دار مانند نقل بهار نارنج را در اوزان مختلف به خریداران عمده ارائه می کند. نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی با برند آذرنام، از جمله محصولات پرفروش شرکت است که با استقبال بی نظیری در بازارهای نقل، مواجه شده است. این محصول، روزانه در مقیاس انبوه، در مجموعه آذرنام تولید شده و به صورت تازه در دسترس خریداران قرار داده می شود.

نقل بهار نارنج 400 گرمی

آشنایی با انواع نقل بهار نارنج ارومیه

نقل بهار نارنج 400 گرمی

نقل بهار نارنج از نقل های معطر و پرطرفدار ارومیه است که در انواع گوناگون تولید می گردد. برخی از انواع نقل بهار نارنج عبارتند از:

نقل بهارنارنج گردویی: نقل بهارنارنج با انواع مغزها تولید می شود که مغز گردو از متداول ترین آن ها است. نقل بهار نارنج گردویی، نقلی متشکل از مغز گردو است و از سایز نسبتا درشتی برخوردار بوده و از نقل های مجلسی، محسوب می شود. این محصول، به دلیل استفاده از مغز گردو، از نقل های لوکس است و می تواند، برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، یا این که، به عنوان ره آورد و هدیه، به آشنایان داده شود. شکل ظاهری این محصول، به واسطه استفاده از مغز گردو در هسته نقل، نسبتا کروی و گرد است.

نقل خلال بهار نارنج: نقل خلال بهار نارنج نیز، از محصولات محبوب است که پایه و اساس آن، خلال بادام می باشد. استفاده از خلال بادام در قسمت داخلی نقل، سبب شده است که این محصول، سایز ریز و شکل باریکی داشته باشد.

نقل بهار نارنج ابریشمی: نقل ابریشمی، نقلی است که از نظر ظاهری، به شکل کرم ابریشم می باشد. امروزه نقل های ابریشمی، علاوه بر عطر بیدمشک، با چاشنی های دیگری مانند بهار نارنج نیز تولید می شوند. نقل بهار نارنج ابریشمی، سایز متوسط و ریزتری نسبت به نقل گردویی دارد.

نقل بهار نارنج 400 گرمی

خریداران عمده نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی چه مراکزی هستند؟

نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی به صورت عمده، توسط بسیاری از مراکز، خریداری می شود. برخی از این مراکز، عبارتند از:

شیرینی فروشی ها: شیرینی فروشی ها، تنها در زمینه پخت شیرینی های تازه، فعالیت نداشته، بلکه انواع شیرینی های سنتی شهرهای مختلف از جمله گز، سوهان و نقل را با بسته بندی های مختلف، در فروشگاه خود، برای فروش، قرار می دهند.

خشکبار فروشی ها: خشکبار فروشی ها نیز از خریداران عمده نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی هستند.

سوغات فروشی ها: مغازه های فروش سوغات، از خریداران عمده نقل بهار نارنج ۴۰۰ گرمی هستند و این محصول را برای خریداری مسافران در فروشگاه خود، موجود می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …