آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل بیدمشکی ۱ کیلویی به قنادی ها

فروش عمده نقل بیدمشکی ۱ کیلویی به قنادی ها

نقل بیدمشکی ۱ کیلویی، توسط مراکز مختلفی در کشور به صورت عمده خریداری می گردد. از جمله مراکزی که به صورت گسترده، متقاضی نقل بیدمشکی ابریشمی هستند، قنادی ها و شیرینی فروشی ها می باشند. شیرینی فروشی ها، علاوه بر پخت شیرینی های تازه و عرضه آن به مردم، انواع شیرینی ها و آبنبات های سنتی شهرهای مختلف را نیز در فروشگاه خود، در دسترس مردم، برای خرید قرار می دهند.

یکی از پرفروش ترین شیرینی های سنتی، نقل بیدمشک ارومیه است که از مخاطبین زیادی در بین مردم برخوردار است. مجموعه آذرنام، بزرگترین مرکز تولید نقل است که نقل بیدمشکی ۱ کیلویی ارومیه را به قنادی ها و شیرینی فروشی های سراسر کشور، به صورت عمده ارائه می نماید.

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

مشخصات ظاهری نقل بیدمشکی ۱ کیلویی

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

نقل بیدمشک سنتی، شیرینی اصیل و آیینی شهر ارومیه است. این خوراکی خوشمزه، علاوه بر این که به عنوان سوغات ارومیه شناخته می شود، مصرف گسترده ای در کشور دارد. بسیاری از مردم، با یک بار چشیدن طعم نقل ارومیه، عاشق آن می شوند و برای مصرف روزانه خود، این محصول را تهیه می کنند. نقل ارومیه به همراه نوشیدنی های گرم، توسط مردم مصرف می شود. برخی نیز، به عنوان تنقلات و میان وعده از نقل بیدمشکی بهره می برند. نقل بیدمشکی ۱ کیلویی ارومیه، دارای خصوصیات ظاهری زیر می باشد:

  • اولین مشخصه نقل بیدمشکی، عطر بیدمشک خالص در این محصول می باشد. گیاه بیدمشک از گیاهان بومی سمت ارومیه است و عرقیات این شهر، به خصوص عرق بیدمشک ارومیه، از شهرت جهانی برخوردار می باشند. در حقیقت، مهم ترین وجه تمایز نقل ارومیه با سایر خوراکی های شیرین، عطر خاص بیدمشک است که در هیچ جای دیگر، نظیر آن دیده نمی شود.
  • انواع نقل ارومیه از نظر بافت، منحصر به فرد بوده و با سایر محصولات مشابه، مانند قند یا نبات، تفاوت دارند. نقل بیدمشکی، دارای بافت ترد و پوکی است که به راحتی، قابل جویدن است، در حالی که، آبنبات های دیگر، بافت سفت و خشکی دارند.
  • نقل بیدمشکی ارومیه در اوزان مختلف، بسته بندی شده و به فروش می رسد، از جمله، اوزان ۴۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی و غیره. نقل بیدمشکی ۱ کیلویی به صورت عمده، به مراکز عرضه نقل، مانند قنادی ها، خشکبار فروشی ها و غیره ارائه می شود.

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

نحوه سفارش آسان نقل بیدمشکی ۱ کیلویی توسط قنادی ها

امروزه قنادی ها و شیرینی فروشی ها در سراسر کشور، به راحتی می توانند، به انواع نقل ارومیه، دسترسی داشته باشند. دستیابی به نقل ارومیه، از طریق فضای مجازی و سایت های اینترنتی، به آسانی انجام می شود و دیگر نیازی به پیمودن مسیرهای طولانی و صرف وقت فراوان، برای خریداری عمده نقل نمی باشد.

سفارش نقل بیدمشک یک کیلویی ارومیه، توسط قنادی های مستقر در مناطق مختلف کشور، تنها با چند کلیک و یک تماس با مشاور فروش مجموعه تولیدی آذرنام میسر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …