آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل پسته گل محمدی

فروش عمده نقل پسته گل محمدی

فروش عمده نقل پسته گل محمدی که در بسته های ۱۰۰۰ و ۵۰۰ گرمی تولید می شود از طریق سایت زیر که کارخانه آن در شهر ارومیه قرار دارد شروع شده است. و مشتریانی که خواهان خرید آن با نرخی پایین تر از قیمت بازار هستند می توانند با مجموعه آذرنام ارتباط گرفته و تجربه ی یک خرید خوب و موفق را داشته باشند.

نقل پسته گل محمدی

صادرات نقل پسته گل محمدی

نقل پسته گل محمدی

ارومیه بالاترین میزان تولید نقل را در کشور دارد و محصولات این شهر را شما می توانید در بیشتر نقاط کشور از جمله تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز بیابید. نقل پسته گل محمدی که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است معمولا در هایپر مارکت ها و فروشگاه زنجیره ای که مشتریان خاص خود را دارد عرضه می شود. این محصول را هم چنین می توانید در کشورهای حاشیه خلیج فارس پیدا کنید. همسایگان عرب منطقه علاقه زیادی به نقل پسته گل محمدی به دلیل عطر فوق العاده ای که دارد نشان می دهند و همواره آن را همراه با سایر شیرینی جات ایرانی از قبیل گز و سوهان خرید می کنند. مهم ترین مزیت رقابتی نقل ارومیه استفاده از گیاهان دارویی در ترکیب آن است و همین نیز موجب شده نسبت به محصولات دیگر دست بالا را داشته باشد.

علاوه بر نقل پسته گل محمدی اقلام دیگر نقل از جمله نوع بیدمشکی، گردویی زعفرانی، نقل گردویی گل محمدی و نقل گردویی با طعم های دارچین، زنجبیل، به لیمو و بهار نارنج نیز از جمله مهم ترین محصولات صادراتی این شهر به شمار می آیند که همراه با سیب ارومیه بیشترین میزان صادرات استان در بخش مواد غذایی را به خود اختصاص داده و تاثیر مثبتی در افزایش تراز تجاری استان آذرزبایجان غربی داشته اند در این بین همان طور که گفته شد عمده مبادلات تجاری با همسایگان غربی و جنوبی انجام می شود  که این امر نشان از استقبال بازار منطقه از نقل ایرانی دارد.

نقل پسته گل محمدی

فروش نقل پسته گل محمدی

تمام گونه های نقل که اسامی آنها در بالا ذکر شد توسط مجموعه آذرنام تولید و بسته بندی می شود و این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولات تولیدی خود را پایین تر از نرخ بازار در اختیار او را قرار دهد تا او بتواند فروشی خوب و مستمر را تجربه کند. اگر به دنبال فعالیت مداوم در صنعت نقل هستید و می خواهید نقل پسته طعم دار را به صورت همیشگی نه کوتاه و مقطعی عرضه کنید پیشنهاد می شود با مجموعه های کار بلد همکاری کنید. تولید کننده ای که درک درستی از نیازهای شما و هم چنین شرایط حاکم بر تجارت روز داشته باشد و بتواند با راهنمایی درست مانع از شکست شما در فرآیند فروش شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …