آذرنام
خانه / نقل / فروش عمده نقل گردویی خوشمزه

فروش عمده نقل گردویی خوشمزه

نقل گردویی خوشمزه را به صورت عمده و با قیمتی باور نکردنی تهیه کنید. فروش عمده نقل گردویی برای آجیل سراها، قنادی ها و سوغات سراها یک فرصت است تا این محصول را ارزان تر از همیشه بخرید.

مجموعه آذرنام به عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری حائز بهترین درجه ی کیفی انواع فرآورده و نقل سنتی ارومیه می باشد. فروش عمده نقل گردویی خوشمزه به عنوان یکی از فرآورده های تولیدی این مجموعه یک فرصت عالی برای شماست. با خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت این مجموعه تولیدی، از مقرون به صرفه بودن قیمت ها شگفت زده خواهید شد.

نقل گردویی خوشمزه

دلیل محبوبیت نقل گردویی خوشمزه برای مصرف کنندگان

نقل گردویی خوشمزه

بارزترین وجه تمایز نقل گردویی خوشمزه با دیگر نقل های سنتی در طعم آن است. وجود مغز گردوی چرب در کنار بافت ترد و شیرین نقلی که با گلاب معطر شده، طعم این نقل را بسیار خاص کرده است. به جرات میتوان گفت در میان تمام شیرینی های موجود در بازار، هیچ یک از چنین طعمی برخوردار نیستند.

هر چه مغز گردوی به کار رفته در طبخ این نوع نقل بزرگتر و چرب تر باشد، کیفیت طعم نقل بهتر خواهد شد. ترکیب روغن گردو، شیرینی و گلاب یک معجون شگفت انگیز است که شیرینی پزان ایرانی آن را کشف کرده اند.

نقل گردویی ارومیه علاوه بر طعم بی نظیر ، به دلیل داشتن مغز گردو، خواص تغذیه ای بالایی دارد. کافیست چند عدد از این نقل را بخورید تا احساس سیری کنید، این به دلیل بالا بودن سطح انرژی و کالری این نقل است.

نقل گردویی طعم دار از سری نقل های مغزدار گران قیمت محسوب می شود و بیشتر برای استفاده در مراسم و میهمانی به کار می رود. هر چند مصرف این نقل همانند سایر نقل ها به همراه انواع نوشیدنی گرم بسیار متداول است. اما به دلیل طعم و چربی این شیرینی، می تواند به عنوان یک میان وعده کامل و به تنهایی مصرف شود.

مشتریانی که تجربه ی استفاده از این فرآورده غذایی را دارند در صورت عرضه مقرون به صرفه این نقل، از مشتریان وفادار خواهند بود.

نقل گردویی خوشمزه

خرید عمده نقل گردویی

اغلب خریداران عمده ی نقل گردویی خوشمزه را قنادی ها و آجیل سراها تشکیل می دهند. سوغات سراها و عطاری ها هم به نوبه خود برای خرید عمده این محصول اقدام می کنند.

طعم مطبوع نقل گردویی، تضمینی برای خرید این محصول است. در صورتی که قیمت منصفانه ای برای خرید نقل گردویی در فروشگاه انتخاب شود، مشتریان استقبال بیشتری برای خرید خواهند داشت.

خرید عمده این فرآورده از کارخانه های تولید کننده نقل اصل ارومیه، به تعدیل قیمت و عرضه منصفانه آن کمک خواهدکرد. مجموعه آذرنام با عرضه مستقیم نقل گردویی خوشمزه این فرصت را به خریداران عمده می دهد تا با کمترین قیمت ممکن، با کیفیت ترین محصولات را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …