آذرنام
خانه / نقل / فروش نقل گل بهار نارنج ویژه صادرات

فروش نقل گل بهار نارنج ویژه صادرات

نقل گل بهار نارنج یکی از انواع نقل سنتی ارومیه است که در مجموعه آذرنام تولید می شود. گل بهار نارنج اسانس بسیار معطر و خوش بویی دارد که طراوت و تازگی را به مشام شما می رساند. برخی از تولید کنندگان تنها از اسانس بهار نارنج برای تهیه نقل استفاده می کنند که به اندازه کافی آن را معطر نمی کند.

نقل گل بهار نارنج تولید شده در مجموعه آذرنام حاوی پودر گلبرگ خشک بهار نارنج است و همین موضوع باعث تقویت عطر و طعم آن شده است. این نقل ها به دلیل کیفیت بسیار بالا کاربرد صادراتی دارند. نقل گل بهار نارنج ویژه صادرات در مجموعه تولیدی آذرنام با بهترین کیفیت و قیمت عالی به فروش می رسد.

نقل گل بهار نارنج

مزیت صادراتی نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج به دلیل خواص دارویی آن از محبوب ترین نقل های حاشیه خلیج فارس است. ساکنان این منطقه به خوبی از خواص این گل معطر برای دفع سنگ کلیه، آرامش اعصاب و تقویت سیستم ایمنی بدن آگاهی دارند. افرادی که ترجیح می دهند کمتر از داروهای شیمیایی استفاده کنند به مصرف انواع نقل های ادویه دار روی می آورند. نقل های ادویه دار مجموعه آذرنام علاوه بر خاصیت دارویی، بسیار خوش طعم هستند و با انواع مغزها ترکیب شده اند.

مصرف نقل گل بهار نارنج علاوه بر آرامبخش بودن برای اعصاب، به رفع ناراحتی های گوارشی ناشی از استرس نیز کمک می کند. خریداران نقل سنتی ارومیه که از مواد اولیه و ارگانیک بودن آن اطلاع دارند این نقل را به سایر شیرینی جات ترجیح می دهند. وجود مغزهایی چون گردو، بادام و پسته در این نقل ها، انواع سلیقه های مشتریان را پوشش داده است.

بسته بندی نقل گل بهار نارنج در کیسه و جعبه های نیم کیلویی و یک کیلویی می تواند به مشتریان شما قدرت انتخاب بیشتری بدهد. در انواع نقل اصل ارومیه از جمله این محصول، طعم و عطر فرآورده به شرایط نگهداری آن وابسته است. در بسته بندی این محصول تمامی نکات رعایت شده تا بتوانید به مدت طولانی تری این فرآورده را نگهداری نمایید.

نقل گل بهار نارنج

خرید عمده نقل گل بهار نارنج در تناژ بالا

برای خرید عمده نقل گل بهار نارنج در تناژ بالا و جهت صادرات، علاوه بر کیفیت خود محصول به کیفیت بسته بندی دقت شده است. مشتریان با باز کردن و تجربه ی عطر و طعم این محصول به شدت جذب آن خواهند شد. سعی شده تا بسته بندی نیز جذاب و قابل رقابت با شیرینی های خارجی باشد.

درج نام اصل ایرانی روی جعبه این محصولات بزرگترین تبلیغ برای این فرآورده در کشورهای عربی است. طعم و عطر غذاهای اصیل ایرانی همیشه برای کشورهای حوزه خلیج فارس جذاب و خواستنی بوده است. برای خرید عمده این محصول می توانید از طریق ثبت سفارش در سایت مجموعه آذرنام اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …