آذرنام
خانه / نقل / فروش ویژه نقل بادامی سنتی

فروش ویژه نقل بادامی سنتی

فروش ویژه نقل بادامی سنتی در واحد‌های تولیدی با قیمتی ارزان و مناسب انجام می شود. کار فروش با استفاده از پرسنل مجرب و کاربلد که سال ها در زمینه پخش و فروش نقل فعالیت کرده اند صورت می پذیرد. دانش و تبحر نیروهای بازاریاب نقش بارزی در افزایش فروش دارد و هر اندازه این موضوع از سوی تولید کنندگان محصولات غذایی جدی گرفته شود به همان اندازه نیز نتیجه کار مطلوب و مثبت خواهد بود.

برای فروش بیشتر نقل نباید تاثیر نیروی انسانی کارآمد و متخصص در بخش های مختلف تولید، بسته بندی، پخش و فروش مورد غفلت قرار گیرد.

نقل بادامی سنتی

مزیت مصرف نقل بادامی همراه چای

نقل بادامی سنتی

مصرف چای و دمنوش های گیاهی در جامعه ما عمومیت بیشتری دارد و معمولا بخش بزرگی از مصرف روزانه خانوارهای ایرانی را تشکیل می دهد. کمتر کسی را در کشور می توان یافت که علاقه ای به نوشیدن چای نداشته باشد و در هرم غذایی خود از نوشیدنی های داغ از جمله چای استفاده نکند. چای در کشور ما مصرف بالایی دارد.

مصرف کنندگان نیز معمولا آن را همراه قند خوراکی میل می کنند برای همین لازم است این کار در نهایت دقت و تحت شرایطی خاص انجام شود تا زمینه برای بروز مرض قند خون و بیماری دیابت مهیا نگردد. کنترل مصرف و اجتناب از زیاده روی در خوردن قند گرچه در نوع خود روش درستی است ولی بهترین راه حل جایگزین کردن قند با سایر مواد شیرین کننده است. نقل ارومیه یکی از این مواد جایگزین است که می تواند علاوه بر داشتن خاصیت شیرین سازی چای عاری از مضرات قند نیز باشد هم چنین فواید درمانی بسیاری را نیز همراه خود به ارمغان آورد.

نقل بادامی سنتی یکی از خوش طعم ترین نقل هاست که فرآیندی کاملا سالم و سنتی دارد و به شیوه ای ارگانیک تولید می شود مواد شیمیایی در فرآوری آن هیچ نقشی ندارد و هر چه هست مواد اولیه طبیعی است!

نقل بادامی طبعی گرم دارد و این ویژگی خاصیت درمانی آن را دو چندان می کند و اهمیت آن را در تقویت قوای بدنی بالا می برد. از این رو می تواند بهترین گزینه برای مصرف با چای معرفی شود.

نقل بادامی سنتی

مرکز توزیع نقل بادامی سنتی

در مرکز توزیع نقل بادامی می توان انواع مختلفی از این محصول را دید. با طعم هایی که همه شان منشا گیاهی دارند و هیچ عارضه ای برای سلامتی افراد به بار نمی آورند. این طعم دهنده ها هم چنین باعث تنوع در رنگ محصول نیز می شوند و نقل های رنگارنگی را بوجود می آورند که در گروه سنی کودکان و نونهالان از محبوبیت زیادی برخوردار است. رنگ سفید، زرد، سرخ و سبز از مهم ترین رنگ هایی هستند که می توان آنها را در محصول نقل مشاهده کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …