آذرنام
خانه / نقل / نقل گردویی / نقل گردویی درشت / فروش ویژه نقل گردویی درشت به صورت کیلویی

فروش ویژه نقل گردویی درشت به صورت کیلویی

فروش ویژه نقل گردویی درشت به صورت کیلویی در مراکز عرضه این محصول در سراسر کشور انجام می پذیرد. فروشندگان آن را عمدتا واحدهای فروش آجیل و خشکبار، عطاری ها و هم چنین مراکز پخش و توزیع لوازم قنادی تشکیل می دهند. مجموعه های گفته شده، نقل را به شکل عمده از تولیدی های شهر ارومیه که مهارت خاصی در تولید و تهیه نقل گردویی دارند خریداری کرده و سپس در محل کسب خود به خریداران عرضه می کنند. شرکت آذرنام یکی از بزرگ ترین مراکز تولید نقل در کشور است که افتخار همکاری با بسیاری از واحدهای اشاره شده را دارد. نوع فعالیت این شرکت تولید نقل به صورت عمده و در حجم بالاست.

نقل گردویی درشت

تولید نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت

نقل گردویی سایز درشت جنبه مجلسی داشته و علاوه بر استفاده در درون خانواده برای جمع های رسمی نیز کاربرد دارد. خریداران می توانند این محصول را در مراسمات عقد و عروسی، در تهیه پک های پذیرایی به منظور هدیه به پرسنل و مشتریان شرکت خود استفاده کنند. در حال حاضر بخشی از خریداران نقل گردویی درشت را شرکت هایی شامل می شوند که در حوزه های مختلف مهندسی، پزشکی فعالیت دارند و در مناسبت های خاص سال مانند شب یلدا یا شب عید به منظور افزایش راندمان کاری خود و نیز افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خویش بسته هایی کیلویی نقل را سفارش داده و در قالب پک های هدیه در اختیار آنان قرار می دهند.

نقل گردویی درشت از طعم بی نظیری برخوردار است و همین دلیل اصلی برای استقبال مصرف کننده از آن می تواند باشد. در تهیه نقل گردویی درشت چون از گردوهای تک پر استفاده می شود سایز درشت تر و بزرگتری نسبت به دیگر نقل های گردویی دارد و همین امر نیز باعث شده که طعم فوق العاده ترد و دلپذیری داشته باشد. لازم به ذکر است که نقل گردویی عنوان کلی است که معمولا برای تمامی نمونه های نقل گردویی طعم دار مثل زعفرانی، گل محمدی، دارچینی و زنجبیلی به کار برده می شود. برای همین است که در بیشتر مواقع هنگام اشاره به آنها بعد از ذکر نوع طعم دهنده واژه گردویی را نیز استفاده می کنند. نظیر نقل گردویی زعفرانی یا نقل گردویی دارچینی

نقل گردویی درشت

فروش ویژه نقل گردویی

در این واحد تولیدی سعی می شود بار ارسالی با قیمت مناسب و کیفیت مثال زدنی در اختیار مشتری قرار گیرد تا او نیز در حین فروش محصول در شهر خود مشکلی از بابت قیمت نداشته باشد و براحتی بتواند بار خریداری شده را به فروش رساند. نقل گردویی ارسال شده در کارتون مادرهای ۵ لایه تعبیه می شود تا در هنگام ارسال و بارگیری کوچکترین ضربه ای به نقل ها وارد نشود. هم چنین این مجموعه برای فروش بهتر محصول توسط مراکز پخش آماده است آن را در بسته های بدون نام و شماره تماس ارسال کند تا فروشنده عزیز شهرستانی با خیال آسوده محصول را بفروشد و نگران تماس مصرف کننده با کارگاه تولیدی برای گرفتن قیمت نباشد. توضیح اینکه مجموعه آذرنام مشتریان خرده را در هر شهری به فروشگاه هایی که با آنها همکاری دارد ارجاع می دهد و ارسال خرده به هیچ شهری از ایران ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل گردویی درشت

بهترین قیمت نقل گردویی درشت

نقل گردویی درشت را با مغز گردوی درسته یا نیمه، طبخ می کنند. این نقل …