آذرنام
خانه / نقل / قیمت روز نقل گردویی طعم دار

قیمت روز نقل گردویی طعم دار

نقل از تنقلات ناب ایرانی است که امروزه برای جلب نظر تمامی سلایق بسیار متنوع و در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از خوشمزه ترین و بهترین انواع نقل ارومیه، نقل گردویی طعم دار می باشد. این نقل بسیار خوشمزه نه تنها در میان مردم شهرهای مختلف ایران بلکه در سایر کشورها بخصوص کشورهای عربی بسیار پرطرفدار است.

نقل گردویی ارومیه شامل هیچگونه فرایند شیمیایی نبوده و از مواد اولیه کاملا سالم و طبیعی تولید می شود و عناصر طعم دهنده به آن نیز همه طعم دهنده های طبیعی از جمله بیدمشک، گل محمدی، دارچین، گشنیز، زنجبیل و غیره می باشند.

نقل گردویی طعم دار

قیمت روز نقل گردویی طعم دار درجه یک

نقل گردویی طعم دار

تولید نقل در ارومیه و آذربایجان از حرفه ها و مشاغل قدیمی می باشد و چرخ اقتصاد این شهر بسیار وابسته به صنعت نقل و سایر سوغاتی های آن می باشد. مجموعه آذرنام یکی از تولید کنندگان بزرگ و بنام انواع نقل به خصوص نقل گردویی خوشمزه ارومیه می باشد.

این گروه تولیدی توانسته به واسطه استفاده از مواد اولیه درجه یک و طبیعی و بهره گرفتن از ماشین آلات و تکنولوژی های به روز در این صنعت محصولات فوق العاده با کیفیت و درجه یک را در زمینه انواع نقل های طعم دار تولید نماید.

نقل گردویی طعم دار از قیمت مناسب تری  در مقایسه با سایر نمونه های دیگر آن در بازار برخوردار است. ماندگاری خوبی که این نوع نقل به دلیل عدم استفاده از مواد نگهدارنده دارد، و عدم فاسد شدن آن در صورت اینکه شرایط نگهداری مناسبی برای آن فراهم باشد یعنی به دور از رطوبت و نم، این نقل را می توان به صورت عمده و در مقادیر بالا به قیمت مناسب و قیمت روز سفارش داد.

قیمت مناسب این تولیدی به دلیل حذف واسطه ها و سایر هزینه های جانبی می باشد، و خریداران و مشتریان می توانند نقل را به صورت مستقیم از تولیدکننده تهیه نمایند.

نقل گردویی طعم دار

خرید اینترنتی نقل گردویی طعم دار از کارخانه

وبسایت نقل بازار برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود اقدام به فروش محصولات خود با قیمت های مناسب به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق فروش آنلاین نموده است.

این مجموعه تولیدی فرصتی را فراهم آورده است که همه  مشتریان به ویژه خریداران عمده انواع نقل طعم دار به ويژه نقل گردویی طعم دار، در هر کجای ایران بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …