آذرنام
خانه / نقل / قیمت عمده نقل خلال بهار نارنج

قیمت عمده نقل خلال بهار نارنج

نقل خلال بهار نارنج نقلی ترکیبی از خلال بادام و گل بهار نارنج است و به واسطه استفاده از خلال بادام، دارای ابعاد باریک و ریزی می باشد. قیمت عمده نقل بهارنارنج به تولیدکنندگان این محصول وابسته است. تولیدی های گوناگون، مواد اولیه با درجات کیفی و قیمت های متفاوت در تولید نقل استفاده می کنند، بنابراین واضح است، نقلی که از مواد اولیه مرغوب تولید گردد، قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر خواهد داشت.

مانند تمام نقل ها، فروش عمده این محصول نیز با قیمت مناسب تری نسبت به خرده فروشی انجام می شود. بنابراین فروشگاه عرضه نقل بهار نارنج این محصول را به صورت عمده خریداری می نمایند. شرکت تولیدی آذرنام، بهترین گزینه برای خریداران عمده این محصول است. برای اطلاع از قیمت عمده نقل خلال بهار نارنج کافی است، با مشاوران ما در تماس باشید.

نقل خلال بهار نارنج

مروری بر مواد اولیه نقل خلال بهار نارنج

نقل خلال بهار نارنج

نقل خلال بهار نارنج با وجود این که دارای ابعاد ریزی است، ولی به دلیل وجود عطر خوش شکوفه های نارنج، بسیار پرمخاطب است. این نوع نقل، علاوه بر اینکه بافت نرم و طعم شیرینی دارد، به علت وجود خلال بادام، بسیار مغذی است. مواد اولیه در تولید بهترین نقل بهار نارنج، همواره بیشترین تاثیر را دارند. استفاده از مواد اولیه مرغوب، تامین کننده کیفیت محصول نهایی خواهد بود. مواد اولیه موجود در این محصول، به این شرح می باشند:

خلال بادام: خلال بادام به عنوان پایه اصلی تولید انواع نقل خلالی از جمله نقل بهار نارنج خلالی و شکلات شونیز کیلویی است. خلال های بادام مصرفی در این محصول، دارای کیفیت مرغوب بوده و از بهترین کارخانه های تولید خشکبار خریداری می گردند.

بهار نارنج: بهار نارنج اصلی ترین طعم دهنده این نوع نقل می باشد. از عطر، اسانس و یا عرق بهار نارنج برای طعم دادن به این محصول استفاده می گردد. بهتر است بدانید، شرکت آذرنام علاوه بر این که تولید کننده بزرگ نقل در کشور است، انواع عرقیات را با بهترین کیفیت و با خلوص بالا، تولید می نماید.

شکر سفید: انواع نقل ها از شکر سفید تولید می شوند و در قسمت میانی خود، دربردارنده مغزها هستند. شکر در حقیقت به عنوان روکشی شیرین برای خلال بادام در این محصول می باشد، بنابراین از بهترین و مرغوب ترین نوع استفاده می گردد. همچنین برای این که بافت نقل، ترد باشد از گلوکز مایع و یا کرم تارتار به همراه شکر سفید، به کار برده می شود.

نقل خلال بهار نارنج

نحوه سفارش عمده نقل خلال بهار نارنج در مجموعه آذرنام

خریداران عمده، برای سفارش نقل و تنقلات دیگری مانند شکلات اتی ترکیه،، به صورت حضوری به کارخانه های نقل مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی، به سایت های معتبر سر می زنند. برای سفارش عالی ترین نقل خلال بهار نارنج موجود در بازار، به سایت مجموعه آذرنام مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی، با مشاور فروش شرکت ما در تماس باشید و به راحتی نقل خلال بهار نارنج را به صورت عمده در این مرکز سفارش داده و در محل کسب خود دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …