آذرنام
خانه / نقل / قیمت نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت نقل بهار نارنج نیم کیلویی

همواره نقل نزد ایرانیان سمبل شادی و جشن بوده است و در عروسی ها و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرفروش ترین انواع نقل بهار نارنج نیم کیلویی است که خواهان فراوانی دارد. در بازار امروز برای فروش بیشتر یک محصول علاوه بر کیفیت و مرغوبیت، تنوع و جلب رضایت مشتریان با سلایق مختلف نیز بسیار دارای اهمیت می باشد.

نقل نیز همچون سایر تنقلات و محصولات دیگر، در طعم های مختلف و متنوعی تولید می گردد. نقل گل بهار نارنج، نقل با طعم و عطر زعفران و گشنیز و دارچین، نقل زنجبیلی و غیره از جمله انواع نقل طعم دار می باشند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. علاوه بر طعم های مختلف تنوع در بسته بندی نیز به منظور باز گذاشتن دست مشتری برای انتخاب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت نقل بهار نارنج نیم کیلویی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

در نقل بهار نارنج از عصاره خوش عطر بهار نارنج به عنوان طعم دهنده استفاده می شود.  این عطر و طعم فوق العاده این محصول را به بهترین شیرینی برای صرف چای تبدیل می نماید. نقل خوراکی خوشمزه ای است که دارای انرژی فراوان است و تامین کننده بخشی از کالری که بدن در طول روز به آن احتیاج دارد است.

نقل بهار نارنج نیم کیلویی آذرنام دارای بهترین کیفیت می باشد. تمام مواد مورد استفاده در تولید این محصول از مواد طبیعی و درجه یک می باشد و فاقد هر نوع نگهدارنده شیمیایی می باشد و همین نقل بهار نارنج نیم کیلویی را به یک خوراکی ارگانیک تبدیل می کند.

آذرنام از تولیدکنندگان معتبر در زمینه انواع نقل طعم دار است که محصولات خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت ها به خریداران ارائه می دهد. لذا بهترین تامین کننده سفارشات عمده مورد نیاز شرکت های بسته بندی و پخش کننده های در شهرستان است.

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی ارزان

خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی به صورت مستقیم از تولید کننده این نقل موجب می شود قیمت آن مناسب تر باشد و از هزینه ها اضافی پرهیز شود. فروشگاه اینترنتی نقل بازار Noghbazar.ir که از تولیدکنندگان نقل بهار نارنج نیم کیلویی می باشد شرایط خرید مستقیم از کارخانه را به صورت غیر حضوری را برای خریداران فراهم آورده است.

وقتی که محصول به شکل عمده و بی واسطه از تولید کننده خریداری بشود از هزینه ها کاسته شده و به صرفه تر خواهد بود. لذا خرید نقل بهار نارنج از تولید کننده معتبر مناسب ترین گزینه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …