آذرنام
خانه / نقل / مراکز فروش نقل گردویی یک کیلویی

مراکز فروش نقل گردویی یک کیلویی

از جمله تنقلات ناب و اصیل ایرانی نقل است که امروزه با در نظر گرفتن سلایق و ذائقه های مختلف تولیدات آن بسیار متنوع شده و با طعم های گوناگونی در بازار موجود می باشد. نقل گردویی طعم دار از پرطرفدارترین انواع نقل در سراسر ایران می باشد.

نقل گردویی یک کیلویی بسیار خوشمزه با بسته بندی های با کیفیت و زیبا نه تنها در ایران به عنوان سوغات ارومیه بازار فروش خوبی دارد، بلکه در سایر کشورها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مراحل تولید نقل گردویی ارومیه شامل هیچ فرایند شیمیایی نبوده و تنها حاصل ترکیب فیزیکی مواد اولیه می باشد. علاوه بر این طعم دهنده های آن نیز برگرفته از مواد طبیعی و موجود در طبیعت می باشد مثل گل محمدی، عصاره بیدمشک، زنجبیل، زعفران، دارچین و سایر گیاهان که هرکدام خواص دارویی منحصر به خود را دارا می باشند.

نقل گردویی یک کیلویی

مراکز فروش نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی یک کیلویی

تولید نقل در ارومیه و آذربایجان از شغل ها و کاسبی های قدیمی این خطه محسوب می شود. حتی می توان گفت بخش قابل توجهی از اقتصاد شهر ارومیه وابسته صنعت نقل و مشاغل مربوط به آن و سایر سوغاتی های این شهر می باشد.

در ارومیه و شهرستان های اطراف آن مراکز فروش نقل گردویی یک کیلویی فراوانی وجود دارد که به پخش و توزیع نقل ارومیه مشغول هستند. اما آن چه که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد در درجه اول کیفیت و مرغوبیت نقل است و پس از آن کیفیت بسته بندی و قیمت مناسب محصول خواهد بود.

مجموعه آذرنام از جمله تولید کنندگان بنام نقل گردویی می باشد. این مجموعه تولیدی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طبیعی محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند و علاوه بر مرغوبیت محصول بسته بندی های آن هم از استاندارد های لازم برخوردار می باشد.

لذا یکی از بهترین مراکز فروش برای تهیه نقل گردویی یک کیلویی می باشد. نقل گردویی یک کیلویی تولید شده توسط این برند به دلیل عدم استفاده از مواد غیر طبیعی و نگهدارنده های شیمیایی از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

نقل گردویی یک کیلویی

بهترین قیمت برای خرید نقل گردویی یک کیلویی

نقل گردویی یک کیلویی را می توان به صورت عمده و با قیمت مناسب از وبسایت نقل بازار Noghlbazar.ir که زیر نظر مجموعه آذرنام اداره می شود سفارش داد. قیمت های مناسب این تولیدی به دلیل خرید مستقیم از تولیدکننده می باشد که موجب حذف هزینه های اضافی و کاهش قیمت تمام شده محصول خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …