آذرنام
خانه / نقل / مرجع اصلی فروش نقل بیدمشک ارومیه در کشور

مرجع اصلی فروش نقل بیدمشک ارومیه در کشور

با توجه به خواص ضد دیابتی گیاه بیدمشک، بسیاری از افرادی که در خانواده ی خود سابقه ی دیابت دارند و در عین حال به انواع دمنوش و نوشیدنی های گرم مانند چای علاقمند هستند برای پیشگیری از عوارض مصرف قند، به خرید و مصرف نقل بیدمشکی ابریشمی روی آورده اند.

این افراد که برای سلامت جسمانی خود ارزش فراوانی قائل هستند، در صورت دریافت محصولات با کیفیت و سالم که خیال آنها را از بابت مواد به کار رفته در نقل بیدمشک ارومیه راحت کند و این اطمینان را به آنها بدهد که این محصول، بهترین جایگزین برای قند می باشد، به مشتریان پروپا قرص عطاری یا فروشگاه شما تبدیل خواهند شد.

نقل بیدمشک ارومیه

تولید بهترین نقل بیدمشک ارومیه 

نقل بیدمشک ارومیه

نقل بیدمشک ارومیه یکی از شیرینی های با ظرافت، ریزنقش و در عین حال پرفروش می باشد که به دلیل شیرینی کمتر، استفاده از خلال بادام و عصاره بیدمشک در مواد اولیه آن، مورد توجه افراد میانسال و کسانی که نقل را جایگزین قند و شکر کرده اند می باشد. در تولید این فرآورده از میزان کمتری شکر استفاده شده و در عوض بر میزان مغز افزوده ایم که موجب افزایش خواص غذایی نقل بیدمشک سنتی برای استفاده روزانه در منزل و محل کار افراد شده است.

سالهاست که طعم اصیل و فرحبخش، ارزش غذایی، سهولت نگهداری و ماندگاری بالای نقل بیدمشک درجه یک، توجه افراد با تجربه را جلب کرده است و کمتر پدربزرگ و مادربزرگی را خواهید یافت که از نخودچی و نقل بیدمشک به عنوان تنقلات سالم استفاده نکرده باشند.

همچنین خواص ضد فشار خون و ملین بیدمشک به کار رفته در این فرآورده که مقوی اعصاب می باشد از دلایل محبوبیت این نقل ریز جثه در نزد افراد باتجربه و سالمند است.

کادر تولیدی مجموعه آذرنام به واسطه ی تجربه ی فراوان و بهره گیری از فنون اصیل تولید نقل ارومیه که به عنوان میراث خانوادگی مردمان این سرزمین، به جا مانده است، محصولی را طبخ و عرضه کرده اند که از هر نظر پیشتاز و نمونه است.

نقل بیدمشک ارومیه

شرکت پخش نقل بیدمشک ارومیه

آذرنام یک واحد تولیدی است که نقل بیدمشک تولید شده در این مجموعه در سراسر کشور پخش می شود. تولیدی بودن این مجموعه ضامن تازگی و کیفیت محصولات عرضه شده می باشد. تولید کننده بودن ما علاوه بر کیفیت محصولات، منجر شده تا خریداران نقل بیدمشک عمده  با خرید مستقیم و بدون حضور واسطه گران، با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن، این فرآورده را تهیه نمایند.

همچنین، به دلیل تولید کننده بودن و اهمیت قائل شدن برای نظر مصرف کننده، بر خود لازم می دانیم تا در صورت نیاز و تقاضای خریداران و مشتریان، پاسخگوی پیشنهادات و انتقادات این عزیزان در خصوص  تنوع، کیفیت، بسته بندی و نحوه عرضه تولیدات خود باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …