آذرنام
خانه / نقل / مرغوب ترین نقل بادامی سنتی و اصیل

مرغوب ترین نقل بادامی سنتی و اصیل

نقل بادامی سنتی از جمله شیرینی های اصیل و بنام شهر ارومیه است و سوغات خطه آذربایجان محسوب می شود و در میان مردم همه جای کشور بسیار محبوب می باشد. این ترکیب بی نظیر از شکر و بادام کام هر مصرف کننده را شیرین خواهد کرد. حذف نمودن قند های مصنوعی که در فرایند تولید آن ها از بسیاری مواد غیر طبیعی و شیمیایی استفاده می شود و جایگزین آن با شیرینی سالمی مثل نقل بسیار به بالا بردن سطح سلامت بدن کمک می کند.

نقل بادامی سنتی ارومیه نسبت به انواع دیگر این محصول شیرین از ماندگاری بیشتری برخوردار است. به همین دلیل مورد پسند فروشندگان و توزیع کنندگان نقل در سایر شهرستان های کشور می باشد. اما در حالت کلی نقل در دسته شیرینی جات خشک قرار گرفته و قدرت ماندگاری بالایی دارد.

نقل بادامی سنتی

صادر کننده نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی

معمولا کارخانه ها و مراکز تولید و عرضه عمده نقل اقدام به فروش نقل بادامی سنتی به صورت بسته بندی در وزن های مختلف و همچنین به شکل عمده می نمایند تا محصولات خود را با قیمت های مناسب در اختیار واحد های فروشگاهی در شهر های مختلف ایران برسانند. این نقل ها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و بدون مواد نگهدارنده و سایر افزودنی های غیر طبیعی تولید می شوند و طعم و عطر عالی و دلپذیری دارند.

مشتریانی که در حوزه صادرات و فروش انواع نقل به کشورهای عربی و سایر کشورها فعالیت می کنند، می توانند محصول مورد نظر خود را با کیفیت تضمین شده با قیمت های بسیار مناسب به صورت کلی از این مجموعه تولیدی خریداری نمایند و از مزیت های خرید عمده بهره مند شوند.

متقاضی خرید انواع نقل ایرانی بیشتر کشورهایی را شامل می شود که نوشیدن چای در آن ها بسیار مرسوم می باشد و آن را به جای قند های مصنوعی همراه با چای میل می نمایند.

نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی صادراتی ممتاز از کجا بخریم؟

آن چیز که برای خریداران عمده نقل بادامی سنتی که صادر کننده این محصول هستند بسیار حائز اهمیت می باشد در نظر گرفتن تولیدکننده و نوع کارخانه ای است که آن محصول را تولید نموده است.

همین امر یکی از عواملی است که موجب شده تولیدکنندگان در هنگام تولید نقل بادامی سنتی به کیفیت محصول خود توجه ویژه ای داشته باشند که ضمن مناسب بودن قیمت ها، محصولاتشان از کیفیت لازم برخوردار باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …