آذرنام
خانه / نقل / مرکز دائمی توزیع نقل بادامی سنتی ارزان قیمت

مرکز دائمی توزیع نقل بادامی سنتی ارزان قیمت

نقل بادامی سنتی از جمله محصولات پر فروش و محبوبی است که روزانه در حجم های عمده توسط مرکز فروش بزرگ آذرنام تولید شده و به فروش می رسد؛ تولیدی آذرنام به عنوان مرکز دائمی توزیع و فروش انواع مختلف نقل و شیرینی از جمله نقل بادام سنتی همه روزه و در همه ی ایام کاری آماده ی همکاری با خریداران، مشتریان و مصرف کنندگان این محصول می باشد.

تولید و پخت این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه ی موجود در بازار و در بالاترین سطح کیفی ممکن انجام می پذیرد اما با این وجود مجموعه آذرنام این محصول را با ارزان ترین قیمت بازار به مشتریان و خریداران عرضه می نماید.

نقل بادامی سنتی

معرفی نقل بادامی سنتی ارومیه

نقل بادامی سنتی

نقل بادامی سنتی از محبوب ترین و معروف ترین سوغاتی های شهر ارومیه به شمار می رود؛ نقل پزان ارومیه مهارت خاصی در تهیه ی این شیرینی دارند به طوری که مهارت آن ها زبانزد خاص و عام است.

این نقل طعم بسیار مطلوب و خوشمزه ای دارد؛ در تهیه ی این شیرینی محبوب از مغز بادام مرغوب استفاده شده است که ارزش غذایی آن را بالا می برد و طعم دلپذیری به آن می بخشد؛ مصرف نقل بادام سنتی به عنوان یک میان وعده سالم یا در کنار انواع چای و دمنوش که روزانه مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد، بسیار خوش طعم و نشاط آور خواهد بود.

نقل بادامی سنتی

بازار فروش نقل بادامی سنتی ارومیه

نقل بادامی سنتی ارومیه از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است؛ در بین فروشندگان و خریدارانی که در زمینه ی فروش نقل ارومیه و شیرینی فعالیت می کنند، همواره تقاضای بالایی برای تهیه ی این محصول مشاهده می شود.

نقل بادام سنتی ارومیه به سبب طعم دلپذیر و سطح کیفی بالا همواره با استقبال زیادی از سوی طرفداران این طعم و خریداران این محصول مواجه بوده است و آن را جزء پر فروش ترین نوع نقل قرار می دهد..

این محصول نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار های خارجی نیز عرضه می شود و توانسته فروش خوبی را به خود اختصاص دهد؛ در خصوص فروش نقل بادام سنتی می توان به این موضوع اشاره کرد که همواره تقاضای مشتریان و خریداران داخل کشور و خارج کشور برای تهیه ی این شیرینی بالا است و برای پاسخگویی به این نیاز میزان زیادی از این محصول تولید و فرآوری شده و پس از آن به بازار فروش نقل عرضه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …