آذرنام
خانه / نقل / نقل گردویی زعفرانی ویژه صادرات

نقل گردویی زعفرانی ویژه صادرات

نقل گردویی زعفرانی از جمله نقل های پر تقاضا است، که علاوه بر مصرف آن در کشورمان، صادرات آن نیز به کشورهای مختلف انجام می گیرد. نقل گردویی زعفرانی که برای صادرات، تولید و آماده سازی می گردد، مرغوب ترین نوع نقل زعفرانی با مغز گردو می باشد.

یکی از بهترین کارخانه ها در زمینه تولید نقل زعفرانی گردویی ویژه صادرات، کارخانه تولیدی آذرنام است که عالی ترین نقل گردویی زعفرانی صادراتی را تولید می نماید، سپس نقل ها در بسته بندی های شیک، جذاب و مشتری پسند آماده می شوند.

نقل گردویی زعفرانی

نکات مهم در بسته بندی نقل گردویی زعفرانی صادراتی

نقل گردویی زعفرانی

بسته بندی نقل گردویی زعفرانی با رعایت یک سری نکات مهم، انجام می شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم:

  1. بسته بندی نقل گردویی صادراتی باید در مواد محکم و دارای استحکام کافی انجام شود. تا در مسیر رسیدن به مقصد دچار آسیب و پارگی نشود.
  2. بسته بندی نقل زعفرانی گردویی باید زیبا و متناسب باشد زیرا یک بسته بندی شکیل، نشان دهنده حرفه ای بودن کسب و کار شما است.
  3. بسته نقل زعفرانی گردویی باید دارای اطلاعات و مواد اولیه تولید باشد و مقادیر مواد غذایی و کالری موجود، روی بسته نقل باید حک شود.
  4. بسته بندی نقل زعفرانی گردویی صادراتی باید به گونه ای طراحی شود که بتوان در بسته را به راحتی باز کرد. توجه به آسانی مصرف نقل، مهم ترین مساله در بسته بندی نقل می باشد.
  5. بسته بندی نقل زعفرانی گردویی صادراتی باید در ابعاد و وزن های گوناگون و متنوع صورت پذیرد.
  6. از رنگ های جذاب استفاده گردد. رنگ زیبا در بسته بندی محصول به ارزش نقل گردویی شما اضافه می کند و باعث ترغیب مشتریان خارجی به خرید این محصول می گردد.
  7. از نکات مهم در بسته بندی نقل زعفرانی گردویی که برای مقصد صاراتی تهیه می شود این است که حتما تاریخ تولید و انقضای محصول و سیب سلامت محصول روی بسته درج گردد.

نقل گردویی زعفرانی

صادرکنندگان مهم نقل گردویی زعفرانی

همان طور که می دانیم کشور ما یکی از تولید کنندگان برتر نقل زعفرانی در دنیا می باشد. کیفیت برتر نقل ایرانی در بازارهای جهانی سبب توسعه صادرات انواع نقل شده است. شرکت های زیادی در کشور به صادرات نقل گردویی زعفرانی به کشورهای مختلف اشتغال دارند. این شرکت ها در تلاش هستند که بهترین نقل زعفرانی گردویی را برای صادرات آماده کنند. مجموعه آذرنام مرغوب ترین و شکیل ترین نقل زعفرانی گردویی تولیدی خود را در بسته بندی های زیبا و ابعاد گوناگون به کشورهای مختلف صادر می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …