آذرنام
خانه / نقل / پخش عمده نقل گل محمدی ابریشمی با قیمت ارزان

پخش عمده نقل گل محمدی ابریشمی با قیمت ارزان

نقل یکی از شیرینی ها و تنقلات سنتی ایرانی است که در نزد ایرانیان به عنوان سوغات شهر ارومیه شناخته می شود. امروزه نقل ها در سایزها و طعم ها و بسته بندی های گوناگونی تولید میشوند تا همه افراد با سلایق و ذائقه های مختلف بتوانند از این شیرینی خوش طعم لذت ببرند.

نقل گل محمدی ابریشمی از جمله طعم های تازه ای است که طرفداران بسیاری دارد. شیوه تولید این نقل همچون سایر نقل های سنتی ارومیه می باشد با این تفاوت که در ترکیبات آن از عصاره گل محمدی یا به عبارتی گلاب و همچنین گل برگ های بسیار معطر این گیاه استفاده شده است.

نقل گل محمدی ابریشمی

پخش عمده نقل گل محمدی ابریشمی

نقل گل محمدی ابریشمی

نقل گل محمدی ابریشمی همان طور که از نامش پیداست از سایز کوچکتری نسبت به نقل گردویی درشت برخوردار می باشد و در میان آن خلال بادام به عنوان مغز به کار برده می شود.  این نقل از عطر و طعم فوق العاده ای برخوردار می باشد.

علاوه بر عطر و طعم منحصر به فردی که نقل گل محمدی ابریشمی دارد خواص دارویی ارزشمندی نیز دارا می باشد. گل محمدی در طب سنتی برای درمان درد معده و روده و ترمیم زخم فواید بسیاری دارد و همچنین در درمان سر درد و برطرف نمودن بی خوابی بسیار تاثیر گذار می باشد. نقل گل محمدی ابریشمی از انواع پرطرفدار و پر فروش نقل های طعم دار در بازار داخلی و خارجی محسوب می شود.

در تولید انواع مرغوب و با کیفیت این نقل از مواد اولیه درجه یک و طبیعی استفاده می شود و همین دلیل ماندگاری بالای این محصول است. یکی از پخش کنندگان عمده انواع نقل طعم دار به ویژه نقل گل محمدی ابریشمی، وبسایت نقل بازار می باشد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز و همچنین به کار بردن ترکیبات اولیه مرغوب توانسته انواع نقل طعم دار را در سطح کیفی عالی و در حجم وسیع تولید کرده و با قیمت ارزان به مشتریان خود به صورت غیر حضوری عرضه نماید.

نقل گل محمدی ابریشمی

صادرات نقل گل محمدی اعلا

تولیدکنندگان نقل پس از تولید و آماده نمودن نقل با کیفیت آن را به شرکت های بسته بندی صنایع غذایی و به صادر کنندگان این محصول ارائه می دهند. نقل صادراتی می بایست از استاندارد های خاصی برخوردار باشد و تمام نکات بهداشتی و اصولی و فنی در همه پروسه تولید آن مد نظر قرار گرفته شده باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …