آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولیدی نقل بیدمشکی ۱ کیلویی

کارخانه تولیدی نقل بیدمشکی ۱ کیلویی

نقل بیدمشکی ۱ کیلویی یکی از خوشمزه ترین نقل ها بوده و از میزان فروش خوبی نیز برخوردار است، نقل های بسته بندی شده در بازار داخلی ایران طرفداران زیادی دارند. به همین منظور کارخانه های تولیدکننده بسیاری در سطح کشور راه اندازی شده اند که این نمونه ها را با درجه کیفی بالا تولید کرده و در وزن های متفاوت درون بسته های یک کیلویی و نیم کیلویی قرار می دهند.

در سالهای اخیر میزان تولید این کارخانجات در کشورمان به قدری بالا رفته است که برخی از آنها از جمله مجموعه آذرنام تولیدات خود را به صورت مستقیم با ارزانترین نرخ ممکن می فروشند.

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

ارزش غذایی نقل بیدمشکی برای کودکان

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

ارزش غذایی نقل های بیدمشکی بسیار بالاست چرا که بیدمشک یکی از مواد مغذی است که کاربرد بسیاری در صنعت غذایی دارد، ترکیب این گیاه خوش عطر با شکر و خلال بادام درختی بسیار طعم خوشمزه ای به نقل می دهد و باعث جذب مشتری و در نتیجه فروش بیشتر می گردد.

مصرف نقل بیدمشک ارومیه برای کودکان بسیار مناسب است چرا که نقل برای هوش و مغز کودکان تاثیر مثبتی دارد و دارای مواد مغذی مثل ویتامین B6، آهن، تیامین، نیاسین، کلسیم، منیزیم، مس و فسفر می باشد که حتی برای کنترل چاقی نیز مفید و موثر است، حالا این نقل پر خواص را با گیاهان معطری چون بیدمشک، گل محمدی و بهار نارنج ترکیب می کنند تا هم مصرف کنندگان بیشتری داشته و هم در عین حال خواص زیادی عاید مصرف کننده بکند.

نقل بیدمشکی 1 کیلویی

فروش بهترین نقل بیدمشکی ۱ کیلویی

فروشندگان بهترین نقل بیدمشکی ابریشمی در سراسر ایران حضور فعال دارند، بیشتر نقل پزی ها سعی می کنند این نقل ها را بصورت تازه و روز تولید آماده کنند چرا که نقل تازه بسیار مورد استقبال واقع شده و وقتی مدت زمان کمتری از طبخ آن بگذرد مزه ی خوب و مطلوبی خواهد داشت، اما نقل هایی که در فروشگاه های مختلف و با بسته بندی های متفرقه مشاهده می شوند کیفیت لازم را نداشته و از مزه ی جالبی برخوردار نیستند.

هم چنین برای حفظ طعم و کیفیت نقل بیدمشکی ۱ کیلویی بسته های کاغذی بهتر از سایر انواع بسته بندی ها هستند زیرا این نمونه ها در برابر خشک شدن محافظت می نمایند و به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی گردند و تاثیر بسزایی در حفظ عطر و طعم محصول دارند. از دیگر مزایای بسته های کاغذی به نسبت بسته های پلاستیکی تجزیه پذیر بودن شان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …