آذرنام
خانه / نقل / کارخانه تولید نقل خلال بهار نارنج

کارخانه تولید نقل خلال بهار نارنج

نقل خلال بهار نارنج یکی از انواع جدید نقل سنتی ارومیه است که با بالاترین کیفیت در مجموعه آذرنام تولید می شود. آذرنام به عنوان بزرگترین کارخانه تولید نقل خلال بهار نارنج  در تولید این محصول از گلبرگ و اسانس بسیار معطر و خوش بوی بهار نارنج استفاده می کند. پودر گلبرگ خشک بهار نارنج استفاده شده در این نقل باعث تقویت عطر آن شده و تولیدات این کارخانه را از سایر تولید کنندگان متمایز کرده است.

این نقل ها به دلیل کیفیت بالا و طعم متفاوتشان علاوه بر داشتن سهم خوبی از بازار داخلی، کاربرد صادراتی دارند. کارخانه آذرنام به عنوان بهترین کارگاه تولیدی نقل خلال بهار نارنج در سطح کشور شناخته شده است.

نقل خلال بهار نارنج

تولید نقل خلال بهار نارنج

نقل خلال بهار نارنج

نقل ها در اندازه و طعم مختلف با استفاده از مواد اولیه تازه تولید می شوند. در تولید نقل خلال بهار نارنج از شکر، آب، خلال بادام، گلبرگ بهار نارنج، کرم تارتار یا گلوکز و اسانس بهار نارنج استفاده می شود. این نقل ها که از انواع ریز نقل محسوب می شوند. ترکیب آب و شکر در مجاورت حرارت موجب تولید شربتی قوام یافته می شود. با اضافه کردن شیره و گلبرگ بهار نارنج به خلال بادام های داخل دیگ مجزا، انجام عملیات هوادهی تا زمانی که نقل به اندازه دلخواه تبدیل شود ادامه می یابد.

خواص دارویی بهار نارنج، نقل خلال بهار نارنج را به یکی از محبوب ترین نقل های صادراتی تبدیل کرده است. اثر این گل معطر در دفع سنگ کلیه و تمدد اعصاب آن را به یک جایگزین عالی برای قند تبدیل می کند. نداشتن عوارض دارویی در ازای اثرات مفید این نقل در افزایش سلامت عمومی بیماران کلیوی این نقل را متمایز و خواستنی کرده است.

نقل خلال بهار نارنج به دلیل اندازه کوچکی که دارد برای مصرف در کنار نوشیدنی های گرم بسیار مناسب است. طعم و عطر متفاوت این نقل در کنار کیفیت عالی مواد اولیه استفاده شده در آن، فروش این محصول را تضمین می کند. اگر مشتریانی دارید که به دنبال خرید نقل ارومیه با طعمی جدید هستند شک نکنید این فرآورده گزینه مناسبی برای آنها است.

نقل خلال بهار نارنج

خرید عمده نقل خلال بهار نارنج در تناژ بالا

برای خرید عمده نقل خلال بهار نارنج در مقادیر عمده برای پخش در فروشگاه ها یا جهت صادرات، می توانید آن را مستقیما از کارخانه آذرنام سفارش دهید. حذف واسطه ها می تواند کمک بزرگی برای کاهش هزینه های خرید عمده باشد.

کیفیت بسته بندی محصولات برای مصرف کنندگان مناسب است و می تواند این فرآورده را برای مدت طولانی تری تازه و دلپذیر نگه دارد. برای خریداران عمده که این محصول را به صورت فله خریداری می کنند انواع بسته بندی در کارتن و بسته های پلاستیکی غیر قابل نفوذ در نظر گرفته شده تا ضمن حفظ عطر و طعم این محصول، حمل و نقل و نگهداری آن را آسان نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …