آذرنام
خانه / نقل / کارخانه عرضه کننده نقل بادامی سنتی

کارخانه عرضه کننده نقل بادامی سنتی

کارخانه عرضه کننده نقل بادامی سنتی در کنار بحث تولید و بسته بندی کار فروش و عرضه آن را نیز انجام می دهد تا محصول با قیمتی ارزان به دست واحدهای فروشگاهی دیگر شهرها برسد. نقل بادامی از جمله شیرینی های سنتی و معروف شهر ارومیه است که از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. در نتیجه ی ترکیب شکر با بادام محصولی خوشمزه تولید می شود که کام هر مصرف کننده ای را شیرین می کند.

بادامی سنتی ارومیه

کارخانه تولید نقل بادامی ارومیه

بادامی سنتی ارومیه

تولید نقل بادامی در ارومیه با بالاترین سطح کیفی انجام می گیرد. این شهر یکی از مناطق مطرح در زمینه تولید شیرینی جات سنتی است که نقل بادامی یکی از آنهاست. این پتانسیل بالا در تولید، فرصت های خوبی را ذر جهت اشتغال ایجاد کرده و این شهر را که تولید کننده یکی از سالم ترین خوراکی های موجود در کشور است مستعد تبدیل شدن به مقصد گردشگران غذایی نموده است.  امروزه گردشگری غذایی یکی از اقسام پرطرفدار گردشگری است و خیلی از افراد صرفا برای چشیدن طعم غذاهای محلی هر منطقه به آنجا سفر می کنند تا از خوراکی های بومی آن شهر یا کشور لذت ببرند. شهر ارومیه به دلیل داشتن شرایط لازم می تواند به عنوان یکی از مقاصد توریستی گردشگران غذایی معرفی شود.

معمولا مسافرانی که به ارومیه تشریف می آورند نقل بادامی سنتی را که فواید بسیاری نیز دارد خریداری کرده و همراه خود به شهر و دیارشان می برند. این محصول پس از تولید در کارخانه و طی مراحل مربوط به بسته بندی برای ارسال به شهرهای مختلف آماده می شود. مجموعه تولیدی آذرنام که یکی از قدیمی های بازار نقل به شمار می آید نقل بادامی را با کیفیت مطلوبی تولید کرده و به دست مراکز فروشگاهی در سطح کشور می رساند.

نقل بادامی سنتی

تولید انواع نقل بادامی

نقل بادامی به دو شکل تولید می شود. این محصول را هم می توان با بادام درسته و هم می شود با خلال بادام تهیه کرد. نقلی که با خلال بادام تولید می شود مصرف زیادی نسبت به دیگری دارد چون به دلیل داشتن ابعاد کوچک و ریز همراه با چای استفاده می شود و افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند و یا ترس ابتلا به آن را دارند می توانند در حد متعادل از این نقل استفاده کنند. هم چنین خوردن این نقل برای کسانی که به اقتضای شغل خود درگیر مسایل فکری و ذهنی هستند پیشنهاد می شود. نقل خلال بادام سنتی منبع غنی برای تامین انرژی است.

نقل بادامی سنتی را هنوز هم به همان شکل قدیمی و با کمک دیگ دوار نقل ریزی تولید می کنند که این کار برای افرادی که به عنوان مسافر و اولین بار آن را می بینند بسیار جلب توجه می کند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …