آذرنام
خانه / نقل / بازار صادرات نقل گردویی درشت

بازار صادرات نقل گردویی درشت

بازار صادرات نقل گردویی درشت مربوط به مراکزی می باشد که پس از تولید این نقل های با کیفیت اقدام به عرضه و فروش این محصول به کشورهای خارجی پس از بازاریابی و شناسایی بازار مصرف به این کشورها می کنند.

این بازار در وهله اول شامل کارگاه ها و کارخانه های آبنبات ریزی مذکور و نمایندگی های پخش و فروش این محصول در کشورهای خارجی می باشد که پس از ثبت سفارش ارسال کالا و خدمات را به صورت گسترده به این کشورها انجام می دهند.

بازار صادرات نقل گردویی درشت

ارزش غذایی نقل گردویی

ارزش غذایی نقل گردویی

نقل گردویی از جمله محصولات غذایی و تنقلاتی به شمار می آید که دارای ارزش غذایی و خواص بی شماری است که از جمله ارزش غذایی نقل به شرح ذیل است:

  • نقل گردویی به دلیل دارا بودن گردو سرشار از عناصر و ویتامین های مغذی مانند فسفر نی باشد که این ماده مغذی موجب تامین انرژی مورد نیاز برای تامین سوخت و ساز سلول های مغزی می شود.
  • این محصول به دلیل دارا بودن امگا ۳ برای بدن بسیار مفید می باشد و سرشار از روغن های مفید است زیرا این املاح ضروری موجب تامین بسیاری از نیازهای بدن می شود.
  • این محصول غذایی سرشار از ویتامین د می باشد وجود این ویتامین تاثیر بسیار زیادی بر تامین کلسیم بدن دارد و به دنبال آن موجب استحکام و مقاومت بالای استخوان بندی بدن می شود.
  • این نقل ها به دلیل دارا بودن شکر به عنوان متریال اولیه سرشار از گلوکز و به دنبال آن سرشار از کالری و انرژی می باشد و مصرف آن مانع از افت قند خون شده و انرژی مورد نیاز بدن را برای سوخت و ساز مهیا می کند.
  • این نقل دارای کربوهیدرات فراوانی می باشد و موجب تامین انرژی مورد نیاز بدن برای سوخت و ساز می شود، و در صورت بروز زخم و جراحت سرعت ترمیم زخم نیز بالا می رود و از خون ریزی های گسترده جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت فروش نقل گردویی درشت

قیمت فروش نقل گردویی درشت

قیمت فروش نقل گردویی درست به کیفیت این نقل ها و هم چنین نوع متریال اولیه به کار رفته در این محصول و کیفیت آن بستگی دارد، زیرا قیمت متریال اولیه در قیمت فروش نقل گردویی درست تاثیر گذار است.

هزینه های تولید و حمل و نقل و نوع ماشین آلات و تجهیزات به کار رفته برای تولید این محصول از عوامل موثر در قیمت فروش نقل گردویی درست به شمار می آید و قیمت فروش این محصول از طریق وب سایت اینترنتی حاضر به صورت روزانه قابل استعلام و بررسی است زیرا در صورت تغییر قیمت این قیمت ها در وب سایت حاضر به روز رسانی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …

دیدگاهتان را بنویسید