آذرنام
خانه / نقل / بازار فروش نقل بادامی عمده

بازار فروش نقل بادامی عمده

برای حضور مستمر و پایدار در بازار فروش نقل بادامی عمده نکات بسیاری باید از سوی تولید کنندگان و دارندگان برند نقل مدنظر قرار گیرد. داشتن بسته بندی عالی و مشتری پسند یکی از جدی ترین مواردی است که حتما لازم است از سوی واحد‌های تولیدی مدنظر واقع شود. صنعت بسته بندی و تنوع بالای آن امروزه یکی از اصلی ترین تبلیغات برای فروش و مقبولیت محصولات به شمار می رود. با بهره‌گیری از بسته بندی جذاب می شود نظر مشتری را به سمت محصول کشاند و او را ترغیب به خرید کرد.

بسته بندی خوب و شکیل برای نقل از این جهت اهمیت می یابد که این محصول ضمن اینکه کالایی مصرفی است جنبه ی سوغاتی نیز دارد و معمولا برای هدیه از بسته بندی های زیبا و فانتزی استفاده می شود. بنابراین بسته بندی در نقل بسیار مهم است که نباید از نظر دور داشته شود.

نقل بادامی عمده

مشخصات نقل بادامی

نقل بادامی عمده

نقل بادامی ارومیه یکی از محبوب ترین تنقلات موجود در بازار است. این نقل از بادام های مرغوب ایرانی و خارجی تولید می شود. شهر سامان استان چهارمحال و بختیاری یکی از مهم ترین رویشگاه های بادام ایرانی است که طبق برآوردهای آماری ۲۷ درصد بادام کشور را به خود اختصاص داده است.
ارقام مامایی، ربیع، سفید و بادام سنگی از مهم ترین نمونه هایی هستند که در این شهر تولید می شود. قریب ۶۰ درصد از بادام مامایی که گران ترین نوع بادام در کشور است مربوط به شهر سامان است.

بادام مامایی و بادام آمریکایی بیشترین میزان استفاده را در صنعت نقل دارند که هر کدام مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. طعم خوب و کیفیت بالا از اصلی ترین مشخصات نقل به دست آمده از بادام مامایی و ظاهر زیبا و یکدست نیز مهم ترین ویژگی نقل های تولید شده از بادام آمریکایی است. نقل بادامی از میزان صادرات بالایی نیز برخوردار است و بیشتر به کشورهای عربی و اروپایی ارسال می شود.

نقل بادامی عمده

بسته بندی نقل بادامی

برای بسته بندی نقل بادامی سنتی علاوه بر بسته های مقوایی از ظروف پلاستیکی نیز استفاده می شود. از نظر وزنی نیز در کنار وزن های رایج بازار که نیم کیلویی و یک کیلویی هست اوزان دیگر نیز به کار می رود. برای تولید نقل بادامی چون از بادام درسته استفاده می شود از این رو قوام و استحکام بیشتری به نسبت سایر نقل ها دارد و می توان آن را در بسته های پنج کیلویی و به صورت فله نیز به سایر شهرها و کشورها بدون نگرانی از لحاظ آسیب دیدگی در مسیر بارگیری ارسال کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …