آذرنام
خانه / نقل / برترین تولیدی نقل ارومیه تازه

برترین تولیدی نقل ارومیه تازه

نقل ارومیه از گذشته تا کنون بدون شک با کیفیت ترین نقلی است که در کشور تولید می شود. این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی همواره در فرهنگ ما ایرانیان نماد شادی و جشن بوده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. علاوه بر مصارف داخلی، بخش زیادی از تولیدات این محصول به بازارهای برون مرزی صادر می گردد. کشورهای عرب زبان منطقه مهمترین خریداران خارجی نقل ارومیه تازه و درجه یک به حساب می آیند.

استقبال از محصول نقل ممتاز ایرانی در خارج از کشور نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت نقل ارومیه تازه می باشد. نقل با کیفیت تولید شده در ارومیه از بافت نرم و لطیفی برخوردار می باشد و ماندگاری طولانی دارد که کیفیت آن حتی از رنگ و شکل ظاهری نقل ها نیز قابل تشخیص می باشد. علاوه بر کیفیت پک و بسته بندی این محصول نیز در بیشتر شدن بازار فروش آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نقل ارومیه تازه

برترین تولیدی نقل ارومیه تازه

نقل ارومیه تازه

انواع نقل ارومیه اعم از نقل های سنتی و نقل با طعم های جدید، اصلی ترین سوغات ارومیه می باشد. صنعت نقل از گذشته های دور در خطه آذربایجان از مشاغل اصلی این شهر ارومیه و شهرستان های اطراف بوده است و افراد زیادی از این راه کسب درآمد می کنند. از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان انواع مختلف نقل ارومیه تازه و مرغوب شرکت آذرنام را می توان نام برد.

این مجموعه تولیدی بزرگ با داشتن امکانات صنعتی خوب و پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و طبیعی توانسته به عنوان یکی از بهترین تولیدی های انواع نقل طعم دار ارومیه در سطح کشور مطرح شود.

حجم بالای تولید و محصولات درجه یک و اعلا از ویژگی های بارز نقل آذرنام می باشد. به همین دلیل شرکت های پخش و بسته بندی مواد غذایی واقع در شهرهای مختلف کشور، مجموعه های آجیل سرا و سوغات سرا، غرفه ها و فروشگاه های مستقر در فرودگاه ها و پایانه های مسافربری و غیره که خریداران عمده انواع نقل به حساب می آیند می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت نقل و قیمت مناسب آن جهت خریداری محصول مورد نظر خود یعنی نقل ارومیه تازه از این مجموعه اقدام نمایند.

نقل ارومیه تازه

خرید نقل ارومیه تازه از تولید کننده

برترین مراکز توزیع انواع نقل ارومیه تازه و مرغوب هم از نظر سطح کیفی محصول و هم از لحاظ مناسب بودن قیمت ها تولید کننده ها می باشند و خرید عمده نقل از این مراکز قطعا برای ا به صرفه تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …