آذرنام
خانه / حلوا هویج / بهترین قیمت حلوا هویج ارومیه

بهترین قیمت حلوا هویج ارومیه

شهرستان ارومیه به عنوان بزرگترین تولید کننده ی انواع نقل و حلوا در کشور شناخته می شود. در این شهر افراد و اصناف زیادی در حوزه ی تولید و فرآوری انواع نقلیجات امرار معاش می کنند که شما می توانید با تماس از این واحدها از کیفیت و قیمت حلوا گردویی و هویج ارومیه باخبر شوید و سپس اقدام به خرید حلوای هویج مورد نیاز خود کنید.

قیمت حلوا هویج

قیمت حلوا هویج در بازار

حلوا هویج و عموما حلواهایی که در سطح شهر ارومیه تولید و عرضه بازار می شوند محصولاتی استراتژیک برای این منطقه به شمار می آیند چرا که زندگی قشری از مردم این ناحیه از عواید و فروش آن تامین می شود.

به گفته مسولین امر و مراجع ذیصلاح استانی قریب به دو هزار نفر به طور مستقیم و نزدیک به ده هزار نفر بصورت غیر مستقیم در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

از این روی برای تعیین قیمت حلوا هویج و سایر محصولات مشابه در بازار، بایستی دقت لازم لحاظ گردد تا خریدار و تولید کننده دچار خسران نشود.

قابل ذکر است که قیمت حلوا هویج با وجود ارزش غذایی بالایی که دارد در مقایسه با دیگر مواد خوراکی موجود در بازار، مناسب و معقول است.

قیمت حلوا هویج

خرید عمده حلوا هویج ارومیه

در حال حاضر غالب عرضه کنندگان حلوا هویج در کشور سعی دارند حلوای فروشی خود را به شکل عمده از کارگاه های تولیدی فعال در ارومیه سفارش داده و خرید کنند.چرا که:

  • تولید کنندگان ارومیه مهارت و توانایی خاصی در تهیه آن دارند.
  • وجود مواد اولیه از جمله شیره انگور در ارومیه که موجب کاهش هزینه ها و ارزانی محصول می شود.

از جمله مواردی است که قنادان سراسر کشور را مجاب کرده حلوای هویج ارومیه را بر سایر شهرها ترجیح دهند.

از سویی دیگر نظارت ها در این شهر بر حلواهای تولید شده به خاطر وجود واحدهای متعددی که در ارتباط با تهیه و تولید حلوا وجود دارد به مراتب بیشتر و بهتر است که مبادا محصولی غیر سالم تولید شده و تحویل مشتری گردد.

قیمت حلوا هویج

روش تولید حلوا هویج ارومیه

  1. در قدم اول هویج ها شسته شده و بعد از پوست گیری رنده می شود.
  2. در ادامه به هویج آماده شده، شکر اضافه و به مدت نیم الی یک ساعت در ظرف دربسته قرار داده می شود تا هویج آب بندازد
  3. در گام سوم ظرف بر روی شعله ملایم گذاشته می شود و بعد از طبخ هویج، شیره انگور به ظرف در حال پخت افزوده شده و مرتب هم زده می شود.
  4. بعد گردو و هل اضافه شده و بعد از مدتی هم زدن درست زمانی که دو سه قاشق از شیره باقی مانده گلاب به مخلوط ما ریخته می شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com