آذرنام
خانه / نقل / توزیع دست اول نقل گردویی زعفرانی در کشور

توزیع دست اول نقل گردویی زعفرانی در کشور

هر مرحله از توزیع نقل گردویی زعفرانی به قیمت نهایی آن برای مصرف کننده اضافه می کند. هر محصول غذایی از ۵ مرحله می گذرد تا به دست مصرف کننده برسد. ابتدا از کارخانه به توزیع کننده، سپس به شرکت پخش مرکزی، در مرحله بعد به نمایندگی شرکت پخش در استانها، سپس به فروشگاه عرضه نقل و در پایان به دست مصرف کننده می رسد.

توزیع دست اول نقل سنتی ارومیه یعنی شما آن را مستقیما از کارخانه تولید کننده بخرید. مجموعه تولیدی آذرنام با توزیع دست اول نقل گردویی زعفرانی در کشور، قصد دارد قیمت نهایی محصول را برای مصرف کننده کاهش دهد.

نقل گردویی زعفرانی

چرا توزیع دست اول نقل گردویی زعفرانی به نفع مصرف کننده است؟

نقل گردویی زعفرانی

معمولا برای خرید فرآورده های غذایی مانند نقل گردویی زعفرانی پنج مرحله طی می شود. در ادامه به دلیل افزایش قیمت محصولات در هر مرحله می پردازیم. فرض کنیم هر فروشنده بخواهد ۳۰ درصد سود دریافت کند.

  • از کارخانه به توزیع کننده: در این مرحله شرکت عرضه کننده نقل زعفراني که در سطح کشوری فعالیت می کند، این محصول را با قیمت کارخانه از تولید کننده می خرد.
  • از توزیع کننده به شرکت پخش مرکزی: توزیع کننده این بار با افزودن ۳۰ درصد سود به قیمت کارخانه، محصول را بازاریابی کرده و به شرکت پخش مرکزی می فروشد.
  • از شرکت پخش مرکزی به نمایندگی: شرکت پخش نقل اروميه که در چندین استان نمایندگی دارد محصول خریداری شده را با افزودن ۳۰ درصد سود به نمایندگی ارسال می کند.
  • از نمایندگی شرکت پخش به فروشگاه: نمایندگی پخش که نقل سنتی ارومیه را ۷۰ درصد گرانتر از قیمت کارخانه خریداری نموده، با افزودن ۳۰ درصد سود اقدام به بازاریابی و فروش محصول به عمده فروشی نقل اروميه و فروشگاه ها می کند.
  • فروش محصول از فروشگاه به مصرف کننده: فروشگاهی که نقل گردویی زعفرانی را ۱۳۰ گرانتر از قیمت کارخانه خریده است با افزودن ۳۰ درصد سود به مصرف کننده می فروشد و این بار مصرف کننده محصول را ۲۰۰ درصد گرانتر از قیمت کارخانه خریداری می کند.

حال تصور کنید فروشگاه یا عمده فروشی محصول را به طور مستقیم از کارخانه سفارش دهد. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ قطعا قیمت نهایی محصولی که به دست مصرف کننده می رسد به مراتب کمتر خواهد شد.

نقل گردویی زعفرانی

اثر توزیع دست اول بر قیمت نقل ارومیه

شرکت تولیدی آذرنام با عرضه مستقیم نقل گردویی زعفرانی به عمده فروشی ها و فروشگاه های سراسر کشور، قیمت نهایی محصول را کاهش می دهد. گسترش فناوری های ارتباطی و امکان مشاهده فرآورده های آذرنام از راه دور، این امکان را برای تولیدکننده و خریدار فراهم کرده است.

خرید مستقیم محصول به نفع فروشگاه هاست زیرا باعث می شود اجناس را با قیمتی به مراتب ارزانتر از عمده فروشی ها عرضه کنند. عرضه ی اجناسی که بدون افت کیفیت به مراتب ارزانتر هستند یک ویژگی بسیار جذاب و یک مزیت رقابتی بزرگ است. مزیتی که مصرف کنندگان را به خرید از فروشگاه شما تشویق می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …