آذرنام
خانه / نقل / توزیع کنندگان نقل گل بهار نارنج

توزیع کنندگان نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج، از سوغات معروف ارومیه است که آکنده از عطر شکوفه های نارنج می باشد. توزیع کنندگان نقل بهار نارنج، این نقل خوشمزه و خوش عطر را از کارخانه های بزرگ نقل، به صورت عمده خریداری کرده و در سراسر کشور و در فروشگاه های عرضه نقل به مصرف کنندگان توزیع می نمایند.

امروزه گروهی از تولیدکنندگان برتر نقل نیز، اقدام به توزیع سراسری نقل بهار نارنج در کشور می کنند. کارخانه های تولیدی، نقل بهار نارنج را با قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتری توزیع می نمایند. همکاری کارخانه های تولیدی با فروشگاه های عرضه نقل مانند خشکبار فروشی ها، سبب می شود، در نهایت انواع نقل ارومیه از جمله نقل گل بهار نارنج، با قیمت مناسب تری به دست مصرف کنندگان اصلی برسد.

نقل گل بهار نارنج

با انواع نقل گل بهار نارنج آشنا شوید

نقل گل بهار نارنج

نقل گل بهار نارنج در انواع گوناگونی تولید می گردد. بسته به این که از چه مغزی در قسمت میانی استفاده شده باشد و یا این که نقل، در چه ابعادی تولید شود، نقل بهار نارنج دارای انواع مختلفی خواهد بود. بیایید با برخی از انواع نقل بهار نارنج آشنا شویم:

نقل گردویی گل بهار نارنج: نقل های گردویی در طعم های مختلف تولید می گردند. یکی از پرطرفدارترین نقل های طعم دار، به همراه مغز گردو، نقل بهار نارنج گردویی است. در قسمت هسته این نوع نقل، از مغز گردو استفاده شده است و آکنده از عطر خوش شکوفه های نارنج می باشد. این محصول، معمولا دارای سایز درشتی بوده و از نقل های مجلسی محسوب می گردد.

نقل بهار نارنج بادامی: نقل بهار نارنج بادامی نیز دارای سایزهای متوسط و درشت بوده و از مغز بادام، در قسمت میانی نقل استفاده می گردد. نحوه تولید این محصول، مشابه با گروه قبلی است، با این تفاوت که، به جای گردو از بادام استفاده می گردد.

نقل خلال بهار نارنج: نقل خلال بهار نارنج، با خلال بادام تولید شده و از نظر شکل و شمایل، باریک و ریز می باشد. نقل های خلال در قدیم، فقط با عطر بیدمشک تولید می شدند، اما امروزه، انواع نقل های خلالی با طعم های گوناگون در بازار موجود هستند. این محصول، به نقل ابریشمی بهار نارنج نیز معروف است، زیرا از نظر ظاهری به شکل کرم ابریشم می باشد.

نقل گل بهار نارنج

صادرات انبوه نقل گل بهار نارنج ارزان قیمت

نقل گل بهار نارنج، امروزه، نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای خارجی نیز مورد استقبال واقع شده است. شرکت تولیدی آذرنام، از مجموعه های بزرگ تولیدی و از جمله صادرکنندگان برتر نقل می باشد. هم اکنون بازارهای هدف این مجموعه، کشورهای مختلفی مانند کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشند.

صادرات انبوه انواع نقل گل بهار نارنج، به صورت وسیعی، توسط این مجموعه انجام شده و همچنان، در حال انجام است. مشتریان خارجی بسیاری، با این شرکت، همکاری دارند، زیرا از کیفیت و قیمت نقل بهار نارنج خریداری شده از این مرکز، نهایت رضایت را داشته اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسن زاده
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09147943358
آدرس کانال: Azarnam_co@
پست الکترونیکی: Info@Azarnam.com

مطلب پیشنهادی

نقل بهار نارنج نیم کیلویی

قیمت خرید نقل بهار نارنج نیم کیلویی با بهترین کیفیت

نقل بهار نارنج نیم کیلویی را باید در قندان ریخت و روی میز کار گذاشت، …